A520m-R Anakartta Thermalright Peerless Assasins 120 Se ARGB

Katılım
4 Mayıs 2026
Mesajlar
32
Reaksiyon skoru
6
Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
 
Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
Normal fan girişinden yanıyor RGB
 
Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.
Giriş seviyesi bir anakart. Argb yada RGB soketi göremedim. Kumandalı bir ARGB hub alıp onunla kontrol edebilirsin yada kasanın kendi hub u varsa ona bağlayabilirsin
 
pb-P803AB kasaya sahibim
kasanın arka kapağını söküp bak bakalım, argb çoklayıcı var mı. Tahminim kasa fanları molex ile bağlı kasa üstündeki led düğmesi ile değiştiriyordur renk
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,186
Mesajlar
11,085,114
Üyeler
198,259
Son üye
cahilsavar31
   
Geri
Top