strafinizm
80+
- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 32
- Reaksiyon skoru
- 6
Merhaba A520M-R kullanıcısıyım ve işlemcimi soğutmak adına Thermalright P.A. 120 SE ARGB modelini tercih ettim. Soğutucunun RGB özelliği bulunuyor ancak benim anakartımda bu RGB'ye bir şekilde güç verebilecek bir giriş var mı bilmiyorum.