ErdemAbiGf
80+ Bronze
- Katılım
- 3 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 1,045
- Reaksiyon skoru
- 242
Merhaba yaklaşık 8 ay spor yapıyorum bunu 5 6 ayı düzenli geçti. Şimdi ise tekrar başladım düzenli olarak 1 2 aydır aktif olarak yapıyorum. Malesef görsel de gördüğünüz gibi yağ oranım yüksek kas kütlesi yeterli diye düşünüyorum.
Boy 1.82
Kilo 88
Yaş. 17 2 ay sonra 18 olcam
Bu sürçte önüme geleni yedin çok nadir cardio yaptım ve pişmanım her yağ yakma dönemine giridğim de yürüeyecek halim bile kalmıyordu Max 1 hafta dayanıyordum ama estetik bir fizik çıkaramadım oyunun kuralarını çok geç anladım yağ oranı düşük olan her türlü daha iyi olduğunu geç anladım. Ama şuan kararlıyım bu süreçte Max creatin kuladım o da 1 ay her neyse vücudum bu cut dönemine girecek yeterli kas kütlesine sahip midir?
Bilgili abilerden arkadaşlar dan nasıl yağ oranımı düşüreceğimi bana anlatsın
Boy 1.82
Kilo 88
Yaş. 17 2 ay sonra 18 olcam
Bu sürçte önüme geleni yedin çok nadir cardio yaptım ve pişmanım her yağ yakma dönemine giridğim de yürüeyecek halim bile kalmıyordu Max 1 hafta dayanıyordum ama estetik bir fizik çıkaramadım oyunun kuralarını çok geç anladım yağ oranı düşük olan her türlü daha iyi olduğunu geç anladım. Ama şuan kararlıyım bu süreçte Max creatin kuladım o da 1 ay her neyse vücudum bu cut dönemine girecek yeterli kas kütlesine sahip midir?
Bilgili abilerden arkadaşlar dan nasıl yağ oranımı düşüreceğimi bana anlatsın