Yağ Oranımı Nasıl Düşürürüm?

ErdemAbiGf

80+ Bronze
Katılım
3 Ağustos 2023
Mesajlar
1,048
Reaksiyon skoru
242
Merhaba yaklaşık 8 ay spor yapıyorum bunu 5 6 ayı düzenli geçti. Şimdi ise tekrar başladım düzenli olarak 1 2 aydır aktif olarak yapıyorum. Malesef görsel de gördüğünüz gibi yağ oranım yüksek kas kütlesi yeterli diye düşünüyorum.
Boy 1.82
Kilo 88
Yaş. 17 2 ay sonra 18 olcam
Bu sürçte önüme geleni yedin çok nadir cardio yaptım ve pişmanım her yağ yakma dönemine giridğim de yürüeyecek halim bile kalmıyordu Max 1 hafta dayanıyordum ama estetik bir fizik çıkaramadım oyunun kuralarını çok geç anladım yağ oranı düşük olan her türlü daha iyi olduğunu geç anladım. Ama şuan kararlıyım bu süreçte Max creatin kuladım o da 1 ay her neyse vücudum bu cut dönemine girecek yeterli kas kütlesine sahip midir?



Bilgili abilerden arkadaşlar dan nasıl yağ oranımı düşüreceğimi bana anlatsın :)
 

Ekler

  • 1000220490.webp
    1000220490.webp
    33 KB · Hit: 56
  • 1000220485.webp
    1000220485.webp
    290.8 KB · Hit: 54
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Merhaba yaklaşık 8 ay spor yapıyorum bunu 5 6 ayı düzenli geçti. Şimdi ise tekrar başladım düzenli olarak 1 2 aydır aktif olarak yapıyorum. Malesef görsel de gördüğünüz gibi yağ oranım yüksek kas kütlesi yeterli diye düşünüyorum.
Boy 1.82
Kilo 88
Yaş. 17 2 ay sonra 18 olcam
Bu sürçte önüme geleni yedin çok nadir cardio yaptım ve pişmanım her yağ yakma dönemine giridğim de yürüeyecek halim bile kalmıyordu Max 1 hafta dayanıyordum ama estetik bir fizik çıkaramadım oyunun kuralarını çok geç anladım yağ oranı düşük olan her türlü daha iyi olduğunu geç anladım. Ama şuan kararlıyım bu süreçte Max creatin kuladım o da 1 ay her neyse vücudum bu cut dönemine girecek yeterli kas kütlesine sahip midir?



Bilgili abilerden arkadaşlar dan nasıl yağ oranımı düşüreceğimi bana anlatsın :)
Buarada kalori açığı verirken lütfen 500 ü geçmeyin.Hızlı yağ yakmak için ben günlük 950 kalori açık veriyordum ve şuan safra kesemde taş oluştu ameliyat tek çözüm.
 
Bazal metabolizmanı hesapla.
Antrenman olmayan günler bazal metabolizma kadar kalori al ve 10.000 adım at ya da 500-600 kalori hareket et.

Antrenman olan günlerde bazal metabolizmandan +300-400 kalori daha fazla al antrenmanını yap ve yine 10.000 adım at ya da kalori yap. Bu şekilde 500 kalori açık oluşturuyorsun. Ayda 2 kilo saf yağ yakarsın ödemle 3-3.50 kilo verirsin.

Ayda 2 kilo az gelebilir ama sürdürülebilir olması için bu şekilde yapılmalı. kalori acığını arttırırsan yorgun düşersin, alman gerekeni kısarsan antrenman performansın düşer halsiz olur ve canın yemek yemek ister.
 
Bazal metabolizmanı hesapla.
Antrenman olmayan günler bazal metabolizma kadar kalori al ve 10.000 adım at ya da 500-600 kalori hareket et.

Antrenman olan günlerde bazal metabolizmandan +300-400 kalori daha fazla al antrenmanını yap ve yine 10.000 adım at ya da kalori yap. Bu şekilde 500 kalori açık oluşturuyorsun. Ayda 2 kilo saf yağ yakarsın ödemle 3-3.50 kilo verirsin.

Ayda 2 kilo az gelebilir ama sürdürülebilir olması için bu şekilde yapılmalı. kalori acığını arttırırsan yorgun düşersin, alman gerekeni kısarsan antrenman performansın düşer halsiz olur ve canın yemek yemek ister.
Yemek konusun da ne yapmam lazım peki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Buarada kalori açığı verirken lütfen 500 ü geçmeyin.Hızlı yağ yakmak için ben günlük 950 kalori açık veriyordum ve şuan safra kesemde taş oluştu ameliyat tek çözüm.
Geçmiş olsun hocam.
 
Merhaba yaklaşık 8 ay spor yapıyorum bunu 5 6 ayı düzenli geçti. Şimdi ise tekrar başladım düzenli olarak 1 2 aydır aktif olarak yapıyorum. Malesef görsel de gördüğünüz gibi yağ oranım yüksek kas kütlesi yeterli diye düşünüyorum.
Boy 1.82
Kilo 88
Yaş. 17 2 ay sonra 18 olcam
Bu sürçte önüme geleni yedin çok nadir cardio yaptım ve pişmanım her yağ yakma dönemine giridğim de yürüeyecek halim bile kalmıyordu Max 1 hafta dayanıyordum ama estetik bir fizik çıkaramadım oyunun kuralarını çok geç anladım yağ oranı düşük olan her türlü daha iyi olduğunu geç anladım. Ama şuan kararlıyım bu süreçte Max creatin kuladım o da 1 ay her neyse vücudum bu cut dönemine girecek yeterli kas kütlesine sahip midir?



Bilgili abilerden arkadaşlar dan nasıl yağ oranımı düşüreceğimi bana anlatsın :)
kral sırtında hilal olmuş kıllar
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Yook
İlacı bırak önce karaciğer gitmiş o sırt ne
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
liğme liğme olmak sağlıklı değil. genellikle inanılmaz ağır bir diyet ve su orucu ile inanılmaz liğme liğme kuru hale geliyorlar ve sadece çok kısa bir süre o halde kalıyorlar. bu yaşta normal yemeye devam et kesinlikle saçma sapan bir şekilde kendi kendine karar verme. ayrıca yemeğinden kesersen yağ kaybedeceğinden çok kemiklerin ve kaslarından kaybedersin.
 
Yemek konusun da ne yapmam lazım peki.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Geçmiş olsun hocam.
Günde 3-4 yumurta 50-60gr süzme peynir
200-300gr tavuk ya da kırmızı et işini kolaylaştırır.
Amtrenman öncesi yulaf muz süt yapabilirsin, pilav tavuk yapabilirsin vs vs.

Kilonun 2katı protein almanı şu yüzden önermem hem yeterli karbonhidrat alımını zorlaştırıyor kısıtlıyor hemde hazirlanması vs dert ve o kadar gerekli değil. 1.5 katı olacak şekilde sürdürülebilir yapabilirsin.
 
Geri
Top