kayarankin
80+
- Katılım
- 20 Haziran 2022
- Mesajlar
- 204
- Reaksiyon skoru
- 43
hocam şarjının azaldığını göstermek için yapmışlar heralde de acayip saçma kulaklığı full kablolu kullanıyorum artık şarj etmekten ve o sesten yoruldum 6000tl bütçede bunun sesinin dengi bir kulaklık yok onu söyleyebilirim sıkıştım kaldım bu kulaklıkta.Hocam şu %30 altında ötmeye başlama sorunu kronik mi acaba her üründe oluyor mu biraz can sıkıcıymış