Yardım Sıvı Soğutmadan Gerçekten Anlayan Birine İhtiyacım Var

Than SKYWALKER

80+ Bronze
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
781
Reaksiyon skoru
255
Bi sıvı soğutma buldum bu paralara arctic falan varken performans açısından yarışamaz muhtemelen ama sormak istiyorum lcd ekranı olduğu için cazip geldi alınır mı diye merak ettim yardım edebilecek olan varsa sevinirim ürün şu

 
Corsair'da icue link elite ve Titan serileri hariç tamamı giriş orta seviyedir. 360mm LCD ekranlı aiolar pahalılar.
Test videolarını izlemeden herşeye kafasından yorum yapan kitle de geldi lütfen hiçbir elle tutulur kanıtlayamayacağınız bilgileri burada paylaşmayın.
 
Test videolarını izlemeden herşeye kafasından yorum yapan kitle de geldi lütfen hiçbir elle tutulur kanıtlayamayacağınız bilgileri burada paylaşmayın.
Hocam, rs serisi corsair'ın kendi segmentindeki giriş seviye ürünlerine verdiği mahlastır. Titan, icue link (yeni link teknolojisi ile bağlanan aioları) ve elite serisi hariç tümü corsair tarafından giriş ve orta segment fiyatlandırmada rekabet için ürettiği ürünlerdir. Giriş seviyesi demek "kötü" Demek değil.

Ben reklam videosu çeken, testlerini 150w TDP işlemci ile yapan ytları değil, gerçek Rus ve Kore inceleme siteleri ila reddit deki insanların yorum ve tecrübelerine göre yazıyorum.
 
Hocam, rs serisi corsair'ın kendi segmentindeki giriş seviye ürünlerine verdiği mahlastır. Titan, icue link (yeni link teknolojisi ile bağlanan aioları) ve elite serisi hariç tümü corsair tarafından giriş ve orta segment fiyatlandırmada rekabet için ürettiği ürünlerdir. Giriş seviyesi demek "kötü" Demek değil.

Ben reklam videosu çeken, testlerini 150w TDP işlemci ile yapan ytları değil, gerçek Rus ve Kore inceleme siteleri ila reddit deki insanların yorum ve tecrübelerine göre yazıyorum.
Hocam sende haklısın da şuan konumuz 9700x yani dediğin soğutuculara ekstra para vermek bana ekstra bir şey katmayacak. Arctic liquid freezer 3 pro gibi fiyat performansın en üstü olan ve neredeyse her işlemciye yeten bi sıvı soğutmaya denk bir performansı var dediğiniz ürünlerin üst segment olmasının sebebi daha uzun ömürlü fanlsr daha uzun ömürlü pompalar yani biraz malzeme kalitesi. Performans farkı elbette var ama o paraları vermey değecek bir fark değil. Eğer olsaydı alırdık.
 
Hocam sende haklısın da şuan konumuz 9700x yani dediğin soğutuculara ekstra para vermek bana ekstra bir şey katmayacak. Arctic liquid freezer 3 pro gibi fiyat performansın en üstü olan ve neredeyse her işlemciye yeten bi sıvı soğutmaya denk bir performansı var dediğiniz ürünlerin üst segment olmasının sebebi daha uzun ömürlü fanlsr daha uzun ömürlü pompalar yani biraz malzeme kalitesi. Performans farkı elbette var ama o paraları vermey değecek bir fark değil. Eğer olsaydı alırdık.
9700x e beyaz istiyorsa ocypus l36 siyah ise de muadili bir şey alınıp geçilsin zaten. Yeni nesil işlemciler İntel dahil artık ortalama 240lıklarla bile rahatça soğuyor. Ekrana ekstra para vermek istiyorsa (ki ben de verdim) iyi bir indirim kovalamalı
 
Geri
Top