Saçma bir düşünce bence. Bu eski nesildeki köylü nenelerin gelin bakire değilse namussuz, iffetsiz, ********, değersiz, çöp yığını gibi yaklaşıp damadı her halde temiz görmesinden farksız.
Bak erkek ve kadın ayrımcılığı konusunda sana hak veriyorum, erkek veya kız fark etmez ikisi de suçludur bu konuda ama bu evlilik dışı cinsel ilişkiyi normal yapamaz ve de yapmamalı zaten.
Ayrıca erkeğin öyle olmasının en büyük sebeplerinden biri erkekte bir iz bırakmaması. Erkek basit canlıdır, unutur gider; ayrıca vücudunda iz bırakmıyor dediğim gibi. Ama kadında hayatı boyunca kalan bir iz bırakıyor (bakireliğin bozulması). Hatta duyduğuma göre kadınlar hayatları boyunca ilk kişiyi hatırlıyormuş. Bunu sosyal medyada yabancı bir malum sektör de calisan yabanci bir kadın bile söylemişti; yani o sektörde çalışan biri bile ilkini hatırlıyorsa sen düşün.
Bence bu konuda yaniliyorsun he 2 side malum zamaninda hata yaptiysa biriyle yatmissa tamam ama simdi 1 ksi ihayati boyunca kendine sahip cikmis digeride zevkini dinlemis bilemem kac kere yapmis bu isi kadin veya erkek fark etmez simdi bu durumda 2 side gecmisine bakmamali mi diyorsun yani ?
yilalrdir insanalra ''seviyorsan gerisi onemli degil onemli olan ask'tir'' vs. diyerek beyinlerini yikladialr tv ve sosyal medya ile reis sadece kafani bosalt ve gercekten kendi beynini kulalnarak baskalarin dusunceleri olmadan bir dusun hayati
Konudaki 'kimseye karışamazsın, isteyen istediğini yapar, özgür bir ülkedeyiz' gibi bahsedilen durumu savunanlar. Kardeşiniz (kız, erkek) sokakta tek başına yürüyor böyle bir şeye şahit oluyor. Onlara da mı biz artık böyle böyle bir ülkeyiz sende ilerde öyle olacaksın diye örnek mi olacaksınız? Bunun adı modernlik veya yeni nesil olamaz, ve bize de geri kafalı, köylü diyemezsiniz her ülkenin kendine göre bir kültürü geçmişi vardır avrupa'da bu durumlar daha normal diyerek sen sokakta birbirini yiyenleri normal karşılayamazsın. Ve yine evet herkes özgürdür ona dediğim hiç bir şey yok ama gelip de evlilikten önce cinselliği(kadın erkek eşit) normalleştirmekte genişlikten başka bir şey diyemiyorum. Ve istediğiniz kadar köylü geri kafalı diyebilirsiniz ben ne kardeşimi ne de çocuğumu böyle yetiştirmem.
Bu yaşa kadar kazasız belasız geldik şükür parkta otoban olmuş kızı ayırt edebilecek tecrübeye sahip oluğumu düşünüyorum. Onlarda layığını buluyor zaten insanca bir hayatları yok sürünüyorlar genelde. İşte o parkta ki uygunsuz görüntüden oluşan elemanlar bizim hayatımıza engel oluyor. Şöyle örnek vereyim mesela birgün trafikte biri makas ata ata geçiyor sizi ve ailenizi tehlikeye atıyor işte o kişi şuanda parkta görüp önemsemediğiniz insanların ilişkisinden oluşan meyve oluyor veya eli kolu dövmeli kafası taş tıraşı jargonu 01 dizisinden uyarlama elemanda o parkta oluşan meyve oluyor. halk arasında bunlara genelde ayrıştırıcı bir dille iki kelimeli birinci kelimesi o ile ikinci kelimesi ç ile başlayan isimler takıyoruz. Hayat ne garip bugün yanından geçerken oluşumuna şahit olduğun kişi öbür gün senin hayatını karartabiliyor
Normalde herkes tek bir kişiyle takılsa temiz birini bulmak kolay olurdu. Ama şimdi süreç şöyle işliyor: Bir erkek bir kızı ikna edip yatıyor, sonra o kız başkasıyla sevgili olup o güne kadar kendine sahip çıkmış temiz bir erkeği tahrik ediyor. Erkek milleti malum, libidosu yükseldi mi kadınlar gibi kendini kontrol edemiyor. O erkek de başkasıyla yapıyor derken, zincirleme olarak gelecekteki temiz partner adayları tek tek eleniyor.
Şahsen ben Türkiye’den umudu kestim. Avrupa'ya git bak Türkiye’deki kadar açık giyinen insan göremezsin. Bilerek ülkeyi bu hale getirdiler; bizi atalarımızdan, dinimizden ve ahlakımızdan kopardılar. Eskiden vatanı için canını veren bu millet, şimdi para pul ve kadın için vatanını satacak hainlerle doldu. Bizi içten içe yıkıyorlar.
Sosyal çürümeyi ifade eden bir paragraf daha. Bakireliğe önem veren kişilere köylü muammelesi yapılmaya başlamış, nesil değiştikçe kadınlarla beraber erkeklerde genişliyor demek ki.
En buyuk sorunlardan biride bu zaten bak baska ulkelere git iste ben oyle dusunmuyorum bence bakirelik onemli vs. de saan tabi bu senin dusuncen dferler ama burada soylediginde Yobaz,,gerici,koylu,magra adami ilan ediliyorsun ve aksine ahlaksizligi savunanlar ise kendirlerini modern,entektuel,zeki,acik fikirli ve ozgurlukcu ilan ediyorlar bunlara sosyal curumeyi analtman imkansiz
Bak erkek ve kadın ayrımcılığı konusunda sana hak veriyorum, erkek veya kız fark etmez ikisi de suçludur bu konuda ama bu evlilik dışı cinsel ilişkiyi normal yapamaz ve de yapmamalı zaten.
Ayrıca erkeğin öyle olmasının en büyük sebeplerinden biri erkekte bir iz bırakmaması. Erkek basit canlıdır, unutur gider; ayrıca vücudunda iz bırakmıyor dediğim gibi. Ama kadında hayatı boyunca kalan bir iz bırakıyor (bakireliğin bozulması). Hatta duyduğuma göre kadınlar hayatları boyunca ilk kişiyi hatırlıyormuş. Bunu sosyal medyada yabancı bir malum sektör de calisan yabanci bir kadın bile söylemişti; yani o sektörde çalışan biri bile ilkini hatırlıyorsa sen düşün.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bence bu konuda yaniliyorsun he 2 side malum zamaninda hata yaptiysa biriyle yatmissa tamam ama simdi 1 ksi ihayati boyunca kendine sahip cikmis digeride zevkini dinlemis bilemem kac kere yapmis bu isi kadin veya erkek fark etmez simdi bu durumda 2 side gecmisine bakmamali mi diyorsun yani ?
yilalrdir insanalra ''seviyorsan gerisi onemli degil onemli olan ask'tir'' vs. diyerek beyinlerini yikladialr tv ve sosyal medya ile reis sadece kafani bosalt ve gercekten kendi beynini kulalnarak baskalarin dusunceleri olmadan bir dusun hayati
Kral sen benim yazdıklarımı okuyup anlamadığın sürece senin dediklerini haklı bulmayacağım. Ben cümlelerimde asla birisi geçmişi yokken geçmişi olan birisini önemsemeyip birbirlerine olan sevgisine baksın demedim. Diğer arkadaş gibi sen de istediğin gibi anlam üretip ona göre yazmışsın.
Bunlar ayni dedigin eski nesil kral ortalama 2000 veya öncesi ise kafada belirli şeyler var büyüklerden aynen öyle devam senin benim sölediğim şeyle duşunce değişme evresini geçmişler artik gecmeyide kendilerine yediremez ne kadar doğru olsada kabullenmek istemezler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Milletin aklı var iradesi var bunu yapicak kesim vardir yapmicak kesim vardır iradesizmiyizde doğru olani bilmicez sen millet yapiyor diye doğruyu yanlişi ayiramiyormusun a yapiyorlar bende yapmaliyim mi diyorsun bunu yapan kişiye sorsan kendince hakli 10 sebep sayar ayrıca evlenme namuslu köy gelini düğün taki töreni vs. Bunlarinda miladi dolmak üzere ekonomide bunun tuzu biberi nafakasidir bilmemnesidir saymiyorum bile kimse yarim saatlik hatta 10 dakikalik heves için ömrünü heba etmemeli bence zaten sonucu ya ayrılık kavga aile içi şiddet veya eşlerin birbirinden sıkılamları üzere aldatmaları kadını veya erkeği görüyoruz bunları heryerde kenidimizi kandırmıyalım doğal olarakta normal bir şey zaten herkesin içinde vardir bu his ne kadar iyi bastirdiğina göre değişir
Bu nasıl bir kafa yapısı? Sosyal çürümenin tam örneğisin kardeşim, ne dediğinin farkında mısın sen?
Tamam, senin mantığına göre gidelim o zaman. Senin o kendini tanimladigin modern, açık fikirli ve özgürlükçü Amerikalılar, Avrupalılar gibi düşünürsek; eğer çiftler karşılıklı anlaşıyorsa hem fikir iseler bu kimseyi ilgilendirmez diyor. O zaman yarın bir gün senin annen ve baban da kendi aralarında anlaşıp, sırf fantezi olsun veya kendi çıkarları için başkalarıyla ilişki yaşasa bunu da normal karşılayıp savunacak mısın? Sonuçta ikisi de hemfikir?
Biz sizin gözünüzde eski kafalıyız ya, işte sizin o çok övdüğünüz modern tayfanın kafa yapısı bu
Bak kuyunca ne kadar zoruna gitti degilmi kesin icinden bana beyinsiz diyor ve sovuyorsundur ve biorazdan bana ben oyle mi dedim oyle anliyorsan sen beyinsizsin vs. diyeceksin degil mi ? cunku kafa yapiniz bu
Normalde herkes tek bir kişiyle takılsa temiz birini bulmak kolay olurdu. Ama şimdi süreç şöyle işliyor: Bir erkek bir kızı ikna edip yatıyor, sonra o kız başkasıyla sevgili olup o güne kadar kendine sahip çıkmış temiz bir erkeği tahrik ediyor. Erkek milleti malum, libidosu yükseldi mi kadınlar gibi kendini kontrol edemiyor. O erkek de başkasıyla yapıyor derken, zincirleme olarak gelecekteki temiz partner adayları tek tek eleniyor.
Şahsen ben Türkiye’den umudu kestim. Avrupa'ya git bak Türkiye’deki kadar açık giyinen insan göremezsin. Bilerek ülkeyi bu hale getirdiler; bizi atalarımızdan, dinimizden ve ahlakımızdan kopardılar. Eskiden vatanı için canını veren bu millet, şimdi para pul ve kadın için vatanını satacak hainlerle doldu. Bizi içten içe yıkıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
+1
En buyuk sorunda bu zaten bak baska ulkelere git iste ben oyle dusunmuyorum bence bakirelik onemli vs. de saan tabi bu senin dusuncen dferler ama burada soylediginde Yobaz,,gerici,koylu,magra adami ilan ediliyorsun ve aksine ahlaksizligi savunanlar ise kendirlerini modern,entektuel,zeki,acik fikirli ve ozgurlukcu ilan ediyorlar bunlara sosyal curumeyi analtman imkansiz
Valla ileride görüşlerim nasil olur bilmiyorum ama şuanda kız peşinde koşturan kızlardan etkilenen biri değilim. Ama artık kızların erkeklerden erkeklerin kızlardan beklentisi çok net. Erkekler cinsel açlığını doyuracak kız arıyor kızlar çalışmadan bir ömür parasını yiyeceği erkeği arıyor. Kimse kimseyle sevdiği için evlenmiyor erkeğin ekonomik sıkıntısı baş gösterince kız erkeği terk ediyor. ( Bir erkeğin ekonomik sıkıntılar yaşamasıda çok olası bir durum). Hiç sıkıntı olmasa bile kız günün birinde erkeği aldatıyor çünkü sevdiği adamla evlenmemiş. Erkek tarafından bakarsak sevmedigi bir kızla cinsellik için evlenir hal böyle olunca gözü hep dışarıda olur sürekli başka kızlara kayar. Suanda devir tam olarak böyle işliyor bu karşılıklı çıkar ilişkisi ortamında da doğal olarak evlenmeden önce kim kime dum duma durum oluşuyor erkeğinde kızında trameri baya bir dolu oluyor. Bence evlilik şart değil hoşlanmadığım biriyle evleneceğime hiç evlenmeyeyim. Sonuçta evlilik demek üremek neslini devam ettirmek demek böyle bozuk ilişkinin neslide devam etmesin. Facebook dayılar gibi oldum artık ağzımda slogan oldu sevgi saygı şart.
Daha deminki arkadaş kendisini çok zeki sandığı için zamanında birçok kadının başını yakmış olan bekaret konusuna dikkat çekmeye çalıştığım konuyu kendi istediği şekilde anlayıp beni yobaz ilan etti 1900'lü yıllardaki hangi ailenin büyüğüne sorarsanız sorun aşırı seküler bir aile değillerse çoğunun eski zamanlarda birkaç tanıdığı kadın illaki bekaretinden dolayı aile büyüklerince sorguya çekilmiştir. Kadınlar her zaman ataerkil sistem saçmalığının içinde kurban oldu, ben burada modern bir konu olan eşitliği savunduğum için de çürümüş nesil örneği sayıldım
Reis bak senin sorunun anlamama veya anlamamazliktan gelme kasti olarak manipule etme
Farkindaysan konuyu acanda bende ve daha bir cok kiside boyle bir durumda hem erkegin hemde kadinin suclu oldugunu savunuyoruz yani kadin suclu demiyoruz he 1-2 ksii kadin izin vermeseymis falan diyor o konuda ynalis her 2 sinin sucu erkekte kendine kontrol etseymis o zaman derler hakli oalrak yani evet eskdien ataerkil yanlis bir dusunce vardi tamam bu kondua ayni fikirdeyiz
Ama hic bir sey suan erkek veya kadinin evlilik disi cinsel ilsikiler yasamasini nromal kilmaz ve kilmamalida ayrica erkeke veya kadin fark etmez herhang ibir tarafin cisnel gecmisi onemli degil yaaa diyerek bir tavir sergielmeside dogru degil konuda soylenmek istenen bu ama sen surekl iayni seyi tekrarliyorsun
Biz birşeyi değiştiremeyiz kanka kendisine kim bilir kaç defa buyukleri boyle soyledi tembihledi 2 3 coluk cocuğun internette yazdiklariylada değişmez fikri kimsenin
Bak iste sizin sorununuzda burada sizlere gore biz beyinsiz kendi beyni olamayan Sirf Aileleri oyle soyledi ceveresindekiler oyel ogretti diye bakrieligi savunan yobazlariz
ama size gore sizler ise modern yeni zeki ozgurlukcu isnanlarsiniz yani kendinizin ''Gunumuzde sosyal medya etkisiyle ve degisen dunyadaki onemli devlerin para icin ozgurluk diye modernlik diye halka pazarladiklari ciplakliklari ahlaksizliklari ve dogru olamyan ve son 100 yildir daha fazla para ve kontrol icin halka asiladikalari seyyleri,dsuunceleri kafa yapialrini benimseyen beyni bunalarla yikanmis vatandaslar degilsiniz'' sizin sorunuz da bu iste size gore tek sorunlu taraf biziz sizler mukemmel modern yenilikci siniz bizler yobaziz kardesim aynen sen boyel devam et
Söylenmez zaten hocam bu tarz düşünceler birde siz inandiğiniz şeye mutlak doğru olarak inandiğiniz için söylemişsiniz şuan ne ben seni nede başkasi değiştiremez gerekte yok her şey gönlünüzce istediğiniz gibi olsun bu düşüncelerimi kimse kimseyi tanimadiği için paylaşiyorum yoksa tanisam aynen valla öyle abi derdim ama bence şu erkekmidir adammidiri azaltsaniz daha iyi olabilir bize dusmez yani
Bu nasıl bir kafa yapısı? Sosyal çürümenin tam örneğisin kardeşim, ne dediğinin farkında mısın sen?
Tamam, senin mantığına göre gidelim o zaman. Senin o kendini tanimladigin modern, açık fikirli ve özgürlükçü Amerikalılar, Avrupalılar gibi düşünürsek; eğer çiftler karşılıklı anlaşıyorsa hem fikir iseler bu kimseyi ilgilendirmez diyor. O zaman yarın bir gün senin annen ve baban da kendi aralarında anlaşıp, sırf fantezi olsun veya kendi çıkarları için başkalarıyla ilişki yaşasa bunu da normal karşılayıp savunacak mısın? Sonuçta ikisi de hemfikir?
Biz sizin gözünüzde eski kafalıyız ya, işte sizin o çok övdüğünüz modern tayfanın kafa yapısı bu
Bak kuyunca ne kadar zoruna gitti degilmi kesin icinden bana beyinsiz diyor ve sovuyorsundur ve biorazdan bana ben oyle mi dedim oyle anliyorsan sen beyinsizsin vs. diyeceksin degil mi ? cunku kafa yapiniz bu
assagıdaki yazıyı okuyuptamı fikrini degistirdin deme o tarz birsey dusunmedim spoileri okuyunca yuzumde tebessüm oldu hatta senin fikrin bu yondedir dedigin şeyde swinging fantezisi pekte konuyla alakası olmıyan yanlış bir örnek bence daha iyi örnek verebilirsiniz ama o tarz birseyden bahsetmedigimi diger konudaki mesajlarımdan anlamanızı beklerdim oyle bir tepki verecegim kanısına varmada haklısınız genelleme yapmayın demeyecegim cunki toplumun geneli zaten kendi gibi olmiyanı sevmez
anlamaya calısmassan varacagın sonuc bu olur zaten ilk sayfadan cevap vere vere geliyor gibisin herseye bir cevaba gerek yok toplu bir oku tek birsey yaz bence fikir ayrılgı güzel birsey ama boyle karsınızdakinin fikrini mutlak yanlıs olarak dusunmek bana uymuyor merka ederim fikrini tabii garib gurip gerceklikten uzak ornekler vermessen tabi
asıl sorun şuki o yaşadıgın olayı benim onaylıyor normal oldugunu savundugumu dusunmen bunun sonucundada sinirlenip hizli hizli yazıp dusunmeden mantıksız ornekler vermen
Valla ileride görüşlerim nasil olur bilmiyorum ama şuanda kız peşinde koşturan kızlardan etkilenen biri değilim. Ama artık kızların erkeklerden erkeklerin kızlardan beklentisi çok net. Erkekler cinsel açlığını doyuracak kız arıyor kızlar çalışmadan bir ömür parasını yiyeceği erkeği arıyor. Kimse kimseyle sevdiği için evlenmiyor erkeğin ekonomik sıkıntısı baş gösterince kız erkeği terk ediyor. ( Bir erkeğin ekonomik sıkıntılar yaşamasıda çok olası bir durum). Hiç sıkıntı olmasa bile kız günün birinde erkeği aldatıyor çünkü sevdiği adamla evlenmemiş. Erkek tarafından bakarsak sevmedigi bir kızla cinsellik için evlenir hal böyle olunca gözü hep dışarıda olur sürekli başka kızlara kayar. Suanda devir tam olarak böyle işliyor bu karşılıklı çıkar ilişkisi ortamında da doğal olarak evlenmeden önce kim kime dum duma durum oluşuyor erkeğinde kızında trameri baya bir dolu oluyor. Bence evlilik şart değil hoşlanmadığım biriyle evleneceğime hiç evlenmeyeyim. Sonuçta evlilik demek üremek neslini devam ettirmek demek böyle bozuk ilişkinin neslide devam etmesin. Facebook dayılar gibi oldum artık ağzımda slogan oldu sevgi saygı şart.
Kesinlikle iste her seyin basina dondugumuzde oaly yine cinsellik ve para gibi cikarlar oluyor erkek cinsellik elde ediyor kadinda para iste bu yuzden bunalr oluyor bakin epstein olayina karisan milyarderlere,unlulere ve siyasetcilere hepsini cinsel iliski fantezileriyle kandirip santaj yapacak bilgi ve goruntuelri elde ettiler yani onca sey varekn gunun sonunda yine bu hale cinsellik yuzunduen libido yuzunden dustuler yani ozellikle son bir kac yuz yildir degisen bu dunyanin en buyuk sorunlusu daha dogrusu asil tepedeki adamalrin insanlari en unlu ve en zenginleri bile kontrol etmesini saglayan sey ozgur cinsellik dedikleri seyler ve bu yuzdne topluam bunu asiladilar bu yuzden ortada sizinde dediginiz gibi ne duzgun aile kaldi nede gercek ask kaldi nerdeyse bitti ve bagzi beyini yikanmislarda bunalari savunuyor iste hic kendilerine bakip acaba benim mi beynim yikanmis demiyorlar hep direk biz yobaziz onalra gore
bu arada hocam gerekirse hic evlenmem demissiniz ama o zaman sizde evlilik disi cinsel iliskiye dusme olasiligniz artar bence eger temiz ahlakli ve kafa yapiniz uyan sevdigniz biri cikarsa ve durmunuz iyise sorumluluk alabilecek bir kafa yapisina ulastiysaniz o zaman geldiginde evlenin ertelemyin veya evlilige oyle bakamyin bende bir ara artik duzgun isnan yok diyordumda sonradan fark ettim hayla dunyanin bir yerlerinde bizimle3 ayni dusuncede olan saygili,temiz(yani kendine sahip cikmis),zeki akli basinda parayi degil sevdigi insana deger veren isnanalr az olsada varlar
Kesinlikle iste her seyin basina dondugumuzde oaly yine cinsellik ve para gibi cikarlar oluyor erkek cinsellik elde ediyor kadinda para iste bu yuzden bunalr oluyor bakin epstein olayina karisan milyarderlere,unlulere ve siyasetcilere hepsini cinsel iliski fantezileriyle kandirip santaj yapacak bilgi ve goruntuelri elde ettiler yani onca sey varekn gunun sonunda yine bu hale cinsellik yuzunduen libido yuzunden dustuler yani ozellikle son bir kac yuz yildir degisen bu dunyanin en buyuk sorunlusu daha dogrusu asil tepedeki adamalrin insanlari en unlu ve en zenginleri bile kontrol etmesini saglayan sey ozgur cinsellik dedikleri seyler ve bu yuzdne topluam bunu asiladilar bu yuzden ortada sizinde dediginiz gibi ne duzgun aile kaldi nede gercek ask kaldi nerdeyse bitti ve bagzi beyini yikanmislarda bunalari savunuyor iste hic kendilerine bakip acaba benim mi beynim yikanmis demiyorlar hep direk biz yobaziz onalra gore
bu arada hocam gerekirse hic evlenmem demissiniz ama o zaman sizde evlilik disi cinsel iliskiye dusme olasiligniz artar bence eger temiz ahlakli ve kafa yapiniz uyan sevdigniz biri cikarsa ve durmunuz iyise sorumluluk alabilecek bir kafa yapisina ulastiysaniz o zaman geldiginde evlenin ertelemyin veya evlilige oyle bakamyin bende bir ara artik duzgun isnan yok diyordumda sonradan fark ettim hayla dunyanin bir yerlerinde bizimle3 ayni dusuncede olan saygili,temiz(yani kendine sahip cikmis),zeki akli basinda parayi degil sevdigi insana deger veren isnanalr az olsada varlar
yok benim evliliğe olumsuz bakma sebebim güvenilir insan kaygısı değil. ekonomik refaha kavuşmadan evlenmek çoluk çocuk sahibi olmakta iyi değil. Çocuğum olursa benim gibi -1 den başlamasın en azından +1 den başlasın tek isteğim bu.
assagıdaki yazıyı okuyuptamı fikrini degistirdin deme o tarz birsey dusunmedim spoileri okuyunca yuzumde tebessüm oldu hatta senin fikrin bu yondedir dedigin şeyde swinging fantezisi pekte konuyla alakası olmıyan yanlış bir örnek bence daha iyi örnek verebilirsiniz ama o tarz birseyden bahsetmedigimi diger konudaki mesajlarımdan anlamanızı beklerdim oyle bir tepki verecegim kanısına varmada haklısınız genelleme yapmayın demeyecegim cunki toplumun geneli zaten kendi gibi olmiyanı sevmez
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
anlamaya calısmassan varacagın sonuc bu olur zaten ilk sayfadan cevap vere vere geliyor gibisin herseye bir cevaba gerek yok toplu bir oku tek birsey yaz bence fikir ayrılgı güzel birsey ama boyle karsınızdakinin fikrini mutlak yanlıs olarak dusunmek bana uymuyor merka ederim fikrini tabii garib gurip gerceklikten uzak ornekler vermessen tabi
asıl sorun şuki o yaşadıgın olayı benim onaylıyor normal oldugunu savundugumu dusunmen bunun sonucundada sinirlenip hizli hizli yazıp dusunmeden mantıksız ornekler vermen
Ben zaten hızlı yazıyorum, onunla alakası yok. Sence okumadan yazsam bu kadar uzun ve detaylı mı yazarım?
Ayrıca bak, ben sana 'sen öyle düşünüyorsun' demedim yani 'sen buna izin vereceksin' demedim. Ben orada senin savunduğun fikri, yani sözde özgürlükçülüğü eleştirdim. Mesela sen diyorsun ki: 'Eğer iki kişi birbirini seviyorsa geçmiş cinsel ilişkilerinin önemi yoktur, yok işte evleneceğim kişide bakire olmalı kafa yapısında olanlar yobazdır' diyorsun. Yazdıklarını açıp tekrar oku eğer aksini iddia ediyorsan.
Her neyse, ben de diyorum ki senin söylediklerin Amerikalı ve Avrupalı kafa yapısı, yani modern diye adlandırdığınız kafa yapısı. Sonuç olarak sen desteklemesen de desteklediğin şey, söylediğim gibi 'İki çift hemfikiirse eşlerinin başkasıyla cinsel ilişkiye girmesine izin verebilir' (ki ben orada cuckold'dan bahsetmiştim swinger'dan değil ama aynı şey fark etmez) düşüncesini de savunmuş oluyor. Sonuçta ikisi birbirini seviyor ve ikisi de bunu, yani cinsel yönelimlerini keşfetmeyi, yeni fanteziler denemeyi seviyor; o zaman 'Bu kimseyi ilgilendirmez, eğer bunu onaylamayan veya buna kötü bir şey diyen varsa onlar yobazdır' düşüncesi oluyor hocam.
Ayrıca sen şu an evlilik dışı cinsel ilişkiyi savunuyorsun ama söylediğim o fantezileri savunmuyorsun, ya he... Ama şu an senin kastettiğin, asıl savunduğun 'Cinsel geçmiş ilgilendirmez, herkes özgür' düşüncesi senin gibi düşünenler tarafından normalleştirilip yaygınlaştırıldıkça toplum bir üst safhaya geçiyor. Yani dediğim o fantezileri de normalleştiriyorlar bir süre sonra.
Bak mesela eskiden Müslüman, Hristiyan vs. fark etmeksizin kısa etekler veya göğüs dekolteli vs. kıyafetler her toplumda dışlanıyorken —ki daha 100 sene olmadı, 1950 veya 1970'lerin İngiltere'si ve Almanya'sı vs. bile buna karşıydı, Londra gibi ana şehirlerde yavaş yavaş normalleşmeye başladığı dönemlerdi— ama bak günümüze, her bir şey normalleştiğinde bir üst seviyeye çıktı. Şu an Amerika vs. başta olmak üzere birçok ülkede artık affedersin ama kıçına kadar olan mini etek ve pantolonlar, sütyensiz meme ucunu göstermediği sürece ne kadar dar, küçük ve kısa olduğu önemsiz şekilde kimse ses etmiyor ve gayet normal karşılanıyor. Amerika ve Avrupa gibi yerlerde de bu cuckold/swinger gibi şeyler yine toplumun tamamı tarafından olmasa da normal karşılanıyor, yani 'Beni ilgilendirmez' deyip umursamıyor kimse.
'Aşağıdaki yazıyı okuyup da mı fikrini değiştirdin?' deme, o tarz bir şey düşünmedim. Spoileri okuyunca yüzümde tebessüm oldu hatta. 'Senin fikrin bu yöndedir' dediğin şeyde swinging fantezisi pek de konuyla alakası olmayan yanlış bir örnek bence, daha iyi örnek verebilirsiniz ama o tarz bir şeyden bahsetmediğimi diğer konudaki mesajlarımdan anlamanızı beklerdim. 'Öyle bir tepki vereceği kanısına varmada haklısınız, genelleme yapmayın demeyeceğim çünkü toplumun geneli zaten kendi gibi olmayanı sevmez' demişsin.
anlamaya calısmassan varacagın sonuc bu olur zaten ilk sayfadan cevap vere vere geliyor gibisin herseye bir cevaba gerek yok toplu bir oku tek birsey yaz bence fikir ayrılgı güzel birsey ama boyle karsınızdakinin fikrini mutlak yanlıs olarak dusunmek bana uymuyor merka ederim fikrini tabii garib gurip gerceklikten uzak ornekler vermessen tabi
?
Yani niye hala anlamak istemiyorsun anlamiyorum ? kendinle celsitiginin farkindamisin bence yazdikalrimi tam okumuyorsun veya analyarak okumyuorsun ?
diyorsun ki karsindakinin fikrini mutlak yanlsi olarak dusunuyorsun bende diyorum ki sen hic kendine baktin mi ? kendin bizim fikrimizi mutlak ynalis oalrak adlandirmakla kalmiyorsun ustune yobaz gerici kendi beyni olamyan ceveresinden duydukalrina gore hareket eden ksiller oldgumuzu iddia ediyorsun soyledilerinden o anlam cikiyor ama sonra cevap oilarak hayir ben o anlamda soylemedim siz ynalsi anladiniz diyorsun ?
Ilk kisim cok uzun oldu istersen AI atip ozet gec de fark etmeden baya uzun yazmisim
yok benim evliliğe olumsuz bakma sebebim güvenilir insan kaygısı değil. ekonomik refaha kavuşmadan evlenmek çoluk çocuk sahibi olmakta iyi değil. Çocuğum olursa benim gibi -1 den başlamasın en azından +1 den başlasın tek isteğim bu.
ama yinede bagizlari iste zenginsem cocuk ypari mkafasinda oluyor yani durumunuz kendinizi ve esinizi baskasina muhtac etmeden rahat guzel bir hayat suremeye yetiginde evlenin bence hocam yani illa bagzilari gibi zengin olursam evlenirim cocuk yaparaim kafasida iyi degil ayrica evlendiketne sornada zengin olabilrisiniz ama zengin olana kadar evlenmeyi bekledignizde yas ilerliyor ve yas ilerledikce guvenilir temiz duzgun birini bulmakta zorlasiyor bu yuzdne bence 25-28 dogru kisiyi bulursaniz evlilik icin ideal bir yastir ytani 30+ olunca zor oluyor duzgun birini bulmak bence
Umarim istedigniz gibi duzgun kafa yapiniz uyusan sizi seven birni bulursunuz ,allah sizin icin en hayirlisi neyse onu versin insallah