(3al 2öde) Tuncmatık Tsk19022 Enerji Koruma Prizi 1050 Joule İkili

TotemReis

80+
Katılım
25 Mayıs 2026
Mesajlar
166
Reaksiyon skoru
85
Ne kadar faydalı olduğu sürekli tartışma konusu olan bir ürün fakat değerlendirmek isteyen arkadaşlar için güzel bir fırsat, ben 3 adet aldım, ikili olması güzel, bir adedine PC ve Monitör'ü aynı anda bağlayacağım. Diğer ikisini evdeki diğer elektronik eşyalar için kullanırım.

 
Ne kadar faydalı olduğu sürekli tartışma konusu olan bir ürün fakat değerlendirmek isteyen arkadaşlar için güzel bir fırsat, ben 3 adet aldım, ikili olması güzel, bir adedine PC ve Monitör'ü aynı anda bağlayacağım. Diğer ikisini evdeki diğer elektronik eşyalar için kullanırım.

Bende bbir tane vvar akım korumalı priz teknosadan aalmıştım ve zaten 1 tane alıp 3 lü priz takarsan yeterde artıyyor 3 tane alan kişi millete hediye etmek için alınır gibi
 
Bende bbir tane vvar akım korumalı priz teknosadan aalmıştım ve zaten 1 tane alıp 3 lü priz takarsan yeterde artıyyor 3 tane alan kişi millete hediye etmek için alınır gibi
Öyle olmuyor uzatma takamazsın
 
Öyle olmuyor uzatma takamazsın

Ani yüksek akım çeken şeyler kettle, klima, saç kurutma vb olmadıkça sıkıntı olmaz. 4070 super ekran kartlı pc, 2 monitor 27 inc ve 2+1 hoparlör ne bileyim direksiyon seti vb. aynı anda bağlarsın bir şey olmaz. Zaten bu ürünün yaptığı tek şey yüksek akım, sıçrama olduğunda varistor veya varsa önünde ki termal sigorta atıyor. Normal prize ek bu 5-10 tl lik parçalar oluyor içinde.

Öyle akımı dengesizliğini sabitlemez, kesintiyi önlemez. Regülatör ups gibi çalışmaz.
 
Son düzenleme:
Ani yüksek akım çeken şeyler kettle, klima, saç kurutma vb olmadıkça sıkıntı olmaz. 4070 super ekran kartlı pc, 2 monitor 27 inc ve 2+1 hoparlör ne bileyim direksiyon seti vb. aynı anda bağlarsın bir şey olmaz. Zaten bu ürünün yaptığı tek şey yüksek akım, sıçrama olduğunda varistor veya varsa önünde ki termal sigorta atıyor. Normal prize ek bu 5-10 tl lik parçalar oluyor içinde.

Öyle akımı dengesizliğini sabitlemez, kesintiyi önlemez. Regülatör ups gibi çalışmaz.
hocam yine de uzatmayla kullanmak sağlıksız. Çok okumuştum ama hepsi hafızamdan gitmiş. Yani sağlıksız diyorlardı, okuduklarımda.
kaldı ki zaten normal prizi bile fazla uzatmak sıkıntılı bir durum.
 
Bende bbir tane vvar akım korumalı priz teknosadan aalmıştım ve zaten 1 tane alıp 3 lü priz takarsan yeterde artıyyor 3 tane alan kişi millete hediye etmek için alınır gibi
Hocam 1 adet PC + Monitör, 1 adet Çamaşır yıkama ve kurutma (ikisi altlı üstlü çalışıyor), 1 adet Tv için kullanacağım.
 
Ne kadar faydalı olduğu sürekli tartışma konusu olan bir ürün fakat değerlendirmek isteyen arkadaşlar için güzel bir fırsat, ben 3 adet aldım, ikili olması güzel, bir adedine PC ve Monitör'ü aynı anda bağlayacağım. Diğer ikisini evdeki diğer elektronik eşyalar için kullanırım.

A101 den akım korumalı priz almıştım komşu kaçak elektrik çekince bizim kablolar yanmış eve 350 watt falan geliyor legion monitörüm yandı priz olarak alıyorsanız alın ama akım korumalı cümlesi bana artık sadece yalan gibi geliyor
 
A101 den akım korumalı priz almıştım komşu kaçak elektrik çekince bizim kablolar yanmış eve 350 watt falan geliyor legion monitörüm yandı priz olarak alıyorsanız alın ama akım korumalı cümlesi bana artık sadece yalan gibi geliyor
%100 koruma için zaten ups almak gerekiyor, akım korumalı priz sadece yüksek gelen voltajı süzer. Elektrik altyapısı iyi değilse zaten bu prizler bir fayda getirmez. Bu arada Allah beterinden korusun çok şükür eviniz yanmamış hocam o nasıl komşuymuş öyle.
 
hocam yine de uzatmayla kullanmak sağlıksız. Çok okumuştum ama hepsi hafızamdan gitmiş. Yani sağlıksız diyorlardı, okuduklarımda.
kaldı ki zaten normal prizi bile fazla uzatmak sıkıntılı bir durum.
normal prizi uzatmak ancak prize ne taktığına göre sıkıntı olabilir.
elektrikli soba veya kettle gibi çok enerji çeken aletleri üçlü prize takmak sağlıksız olabilir (kablo kalınlığına bağlı).
bilgisayar momitör gibi ürünleri takmakta sıkıntı yok istersen rtx 5090 kullan sıkıntı olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

A101 den akım korumalı priz almıştım komşu kaçak elektrik çekince bizim kablolar yanmış eve 350 watt falan geliyor legion monitörüm yandı priz olarak alıyorsanız alın ama akım korumalı cümlesi bana artık sadece yalan gibi geliyor
öyle zaten hocam forumlarda dolaşan akım korumalı priz lobileri var hepimize ürün sattırmaya çalışıyorlar
 
%100 koruma için zaten ups almak gerekiyor, akım korumalı priz sadece yüksek gelen voltajı süzer. Elektrik altyapısı iyi değilse zaten bu prizler bir fayda getirmez. Bu arada Allah beterinden korusun çok şükür eviniz yanmamış hocam o nasıl komşuymuş öyle.
amin kardeşim teşekkür ederim zaten malum partili olduğu için tedaş çalışanlarına kabloyu kesmeyin falan diyor bunlar abi kendimizide yakarız falan diye adamı kaçağı kesmeye ikna ediyorlar buzdolabı monitör gitti bulaşık klima ve çamaşırın kendini koruma sistemi varmış onlar kilitleniyordu zırt pırt ordan anlayamadık işte bir sorun olduğunu
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

normal prizi uzatmak ancak prize ne taktığına göre sıkıntı olabilir.
elektrikli soba veya kettle gibi çok enerji çeken aletleri üçlü prize takmak sağlıksız olabilir (kablo kalınlığına bağlı).
bilgisayar momitör gibi ürünleri takmakta sıkıntı yok istersen rtx 5090 kullan sıkıntı olmaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


öyle zaten hocam forumlarda dolaşan akım korumalı priz lobileri var hepimize ürün sattırmaya çalışıyorlar
tenhada yakalayıp dövelim 😂
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top