WhoCares
80+ Gold
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 7,994
- Reaksiyon skoru
- 4,241
fps değeri göstermez sadece info panel olarak kullaniliyorbirde fps değerlerini bunda görebiliyor muyuz yoksa sadece sıcaklık mı?
fps değeri göstermez sadece info panel olarak kullaniliyorbirde fps değerlerini bunda görebiliyor muyuz yoksa sadece sıcaklık mı?
Bendeki model aida64 ile kullanılıyor. Fps göstermesi için Riva Tuner yüklemek gerekiyor yoksa fps göstermiyor.birde fps değerlerini bunda görebiliyor muyuz yoksa sadece sıcaklık mı?
Bu linkteki ürünü yazlımı ile kullanabilirsin. Bu 3.5inçte animasyon oynatma da yok malesef.Bu tür ürünler sadece kasa için bilgi gösterme ekranı mı yoksa ben bunu özelleştirebiliyor muyum yani dash koymak istediğimde yada simülasyonla ilgili bir ekran koymak istediğimde yapabiliyor muyum?
Sendeki model ne hocamBendeki model aida64 ile kullanılıyor. Fps göstermesi için Riva Tuner yüklemek gerekiyor yoksa fps göstermiyor.
Konudaki ekranın isminde Screen for AIDA64 yazıyor aynı model değil mi senin kullandığınla ?Bendeki model aida64 ile kullanılıyor. Fps göstermesi için Riva Tuner yüklemek gerekiyor yoksa fps göstermiyor.
Ben aliexpresten aldım. Resimdeki Tuzx yazılımı ile kullanılıyor. Bendeki bire bir aynı fakat bendeki bildiğin mini monitör. Gösterge görrmek istiyorsan aida64, animasyon istiyorsan ister gif at ister video istersen wallpaper engine kullan. İstersen youtube penceresi sürekli mini ekranda dizi izleSendeki model ne hocam
Onu öylesine yazmış olabilirler. Aliexprestekilerde de öyle yazıyordu ama yazılım ile çalışıyordu. Bu linktekinden de var elimde. Shein'den 360tlye almıştık sıfır duruyor. Yazılım ile kullanılıyor. Yukarda arkadaş video atmış orada gösteriyor yazılımı.Konudaki ekranın isminde Screen for AIDA64 yazıyor aynı model değil mi senin kullandığınla ?
Kendi turzx programı dışında infopanel ile istediğin gibi tasarlayıp istediğin şeyi koyabiliyorsun. Gif, foto, çektiği watt vs..eğer aliexpressten gelenle aynıysa sadece birkaç menü seçeneği var zamanında ben sevmeyip direkt satmıştım
o zaman bu fiyata bedava özellikle mini v2 gibi kasalara baya iyi gider , bendeki sadece aida64 verisiyle çalışıyodu arayüzü değişmiyorduKendi turzx programı dışında infopanel ile istediğin gibi tasarlayıp istediğin şeyi koyabiliyorsun. Gif, foto, çektiği watt vs..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Alıntıyı görüntüle
Ben aliexpressten almıştım, kasasında çizik var diye ücret iadesi yapmıştı satıcı, 6 aydır kullanıyorum. Görüntüsü bu şekilde, fotoğraftaki gibi bir mavilik yok, siyah gözüküyor arka plan. Görüntüsü keskin. Kendi turzx programında 30 tema kadar çeşit var bunların 10u bu şekilde dikey tasarlanmış olan temalar, 20 si yatay. İnfo panel ve hwinfo indirip, infopanel üzerinden benim yaptığım gibi istediğiniz şekilde tasarlayıp kullanabilirsiniz. Fotoğraf, gif vs de ekleniyor fakat ekran 2-3 hz falan destekliyor, yani gifler slayt gibi gözüküyor. Kasasında metala oturtabileceğiniz bir mıknatıs yok, çift taraflı bant ile yapıştırdım ben.