🔥İndirim Jumbum Turing 3.5 Inch Ekran 1.254 TL 🔥 🔥

İkinci ekran için birebir bence (!)

 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: Tuna
birde fps değerlerini bunda görebiliyor muyuz yoksa sadece sıcaklık mı?
Bendeki model aida64 ile kullanılıyor. Fps göstermesi için Riva Tuner yüklemek gerekiyor yoksa fps göstermiyor.
 
benim kule tipinin ekranı yetiyor bana :kekw:
 
Bu tür ürünler sadece kasa için bilgi gösterme ekranı mı yoksa ben bunu özelleştirebiliyor muyum yani dash koymak istediğimde yada simülasyonla ilgili bir ekran koymak istediğimde yapabiliyor muyum?
 
Bu tür ürünler sadece kasa için bilgi gösterme ekranı mı yoksa ben bunu özelleştirebiliyor muyum yani dash koymak istediğimde yada simülasyonla ilgili bir ekran koymak istediğimde yapabiliyor muyum?
Bu linkteki ürünü yazlımı ile kullanabilirsin. Bu 3.5inçte animasyon oynatma da yok malesef.
 
Bendeki model aida64 ile kullanılıyor. Fps göstermesi için Riva Tuner yüklemek gerekiyor yoksa fps göstermiyor.
Konudaki ekranın isminde Screen for AIDA64 yazıyor aynı model değil mi senin kullandığınla ?
 
Sendeki model ne hocam
Ben aliexpresten aldım. Resimdeki Tuzx yazılımı ile kullanılıyor. Bendeki bire bir aynı fakat bendeki bildiğin mini monitör. Gösterge görrmek istiyorsan aida64, animasyon istiyorsan ister gif at ister video istersen wallpaper engine kullan. İstersen youtube penceresi sürekli mini ekranda dizi izle :D

1781806759241.webp


Hatta video bana ait. Adia64 ile wallapaper engine aynı anda deneme yapmıştım. Göstergeyi şeffaf yapıp animasyonla beraber yapmayı denemiştim.


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Konudaki ekranın isminde Screen for AIDA64 yazıyor aynı model değil mi senin kullandığınla ?
Onu öylesine yazmış olabilirler. Aliexprestekilerde de öyle yazıyordu ama yazılım ile çalışıyordu. Bu linktekinden de var elimde. Shein'den 360tlye almıştık sıfır duruyor. Yazılım ile kullanılıyor. Yukarda arkadaş video atmış orada gösteriyor yazılımı.

1781807392471.webp
 
Son düzenleme:
Gereksiz pahalı. Büyük ekranlı modeller de 4-5 bin TL arasına satılıyor. O fiyatlara monitör alınıyor... Saçmalığın daniskası.
 
eğer aliexpressten gelenle aynıysa sadece birkaç menü seçeneği var zamanında ben sevmeyip direkt satmıştım
 
eğer aliexpressten gelenle aynıysa sadece birkaç menü seçeneği var zamanında ben sevmeyip direkt satmıştım
Kendi turzx programı dışında infopanel ile istediğin gibi tasarlayıp istediğin şeyi koyabiliyorsun. Gif, foto, çektiği watt vs..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

WhatsApp Image 2026-06-18 at 22.35.25.webp

Ben aliexpressten almıştım, kasasında çizik var diye ücret iadesi yapmıştı satıcı, 6 aydır kullanıyorum. Görüntüsü bu şekilde, fotoğraftaki gibi bir mavilik yok, siyah gözüküyor arka plan. Görüntüsü keskin. Kendi turzx programında 30 tema kadar çeşit var bunların 10u bu şekilde dikey tasarlanmış olan temalar, 20 si yatay. İnfo panel ve hwinfo indirip, infopanel üzerinden benim yaptığım gibi istediğiniz şekilde tasarlayıp kullanabilirsiniz. Fotoğraf, gif vs de ekleniyor fakat ekran 2-3 hz falan destekliyor, yani gifler slayt gibi gözüküyor. Kasasında metala oturtabileceğiniz bir mıknatıs yok, çift taraflı bant ile yapıştırdım ben.
 
Son düzenleme:
Kendi turzx programı dışında infopanel ile istediğin gibi tasarlayıp istediğin şeyi koyabiliyorsun. Gif, foto, çektiği watt vs..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Ben aliexpressten almıştım, kasasında çizik var diye ücret iadesi yapmıştı satıcı, 6 aydır kullanıyorum. Görüntüsü bu şekilde, fotoğraftaki gibi bir mavilik yok, siyah gözüküyor arka plan. Görüntüsü keskin. Kendi turzx programında 30 tema kadar çeşit var bunların 10u bu şekilde dikey tasarlanmış olan temalar, 20 si yatay. İnfo panel ve hwinfo indirip, infopanel üzerinden benim yaptığım gibi istediğiniz şekilde tasarlayıp kullanabilirsiniz. Fotoğraf, gif vs de ekleniyor fakat ekran 2-3 hz falan destekliyor, yani gifler slayt gibi gözüküyor. Kasasında metala oturtabileceğiniz bir mıknatıs yok, çift taraflı bant ile yapıştırdım ben.
o zaman bu fiyata bedava özellikle mini v2 gibi kasalara baya iyi gider , bendeki sadece aida64 verisiyle çalışıyodu arayüzü değişmiyordu
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,062
Mesajlar
11,073,117
Üyeler
198,042
Son üye
ProGamer06
Geri
Top