Sizce En İyi 9070xt Modeli?

Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.
taichi knk
 
TechpowerUp'ın Teknik verilerine gôre F/P olarak en iyisi Pulse. Ust segmentte de Taichi çok severim.
 
nasıl memnun musun ve havanlandırmayı nasıl yaptın hangileri havayı alıyor hangileri veriyor birde ekran kartının üst tarafında bulunan fanlar mı daha iyi soğutur yoksa sıvı soğutma almak mı dah
Şöyle ki bu benim 2. kasam. Önceki kasamda kafama takılan beğenmediğim ne varsa bundan düzeltip öyle kurdum sistemi. Önceliğim masaüstünde tamamen sessiz bir sistem kurmaktı bu sebeple çift kule hava soğutucu aldım. Sıvı soğutucu alırsan daha sesli, daha riskli (sıvı var işin içinde) ama yük altında biraz daha soğuk çalışan ve daha güzel? duran bir sistem kurmuş olursun. Çift kule hava soğutucu artı bu kadar fanla hem sistem boştayken çok sessiz hem de yükteyken soğuk oluyor. Hava akışımı ve fan ayarlarımı attım resimlerde. Memnun muyum ? Dibine kadar memnunum :D
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-18 235635.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-18 235635.webp
    109.4 KB · Hit: 14
  • KASA HAVA AKIŞI .webp
    KASA HAVA AKIŞI .webp
    184.8 KB · Hit: 15
Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.

1. XFX Mercury

1781817427526.webp




2. Sapphire Nitro+


1781817503773.webp




3. Aorus Elite

1781817579944.webp
 
Eski serilerde powercoler red devil net bir numaraydı ama ben bu seri üretimlerini hiç beğenmedim mesela 9070XT RED edition bir model üretselerdi kıpkırmızı biraz da nitro ayarında olsaydı süper olurdu.
mercury ve nitro en iyisi gibi

şu gelecek diyorlardı sanırım en iyisi olabilir
 
bişey dicem 9070xt ye 40-50k veren mi var cidden ? Ne kadar iyi olabilirki soğutma yada tipi şekli içinmi alınıyor 😱
 
Hoş merak edip baktım benim prime 9070xt bile 37k küsürlere çıkmış
 
Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.
1 taichi 2 xfx mercury
 
sapphire pulse ile pure bi ben mi beğeniyorum . kart çok sade ve şık geliyor bana :)
ekstra olarak red devil olabilir. uzay mekiği gibi tasarımı var.
 
Tamamen merakımdan dolayı soruyorum, bir sürü 9070xt var sizce en iyisi hangisi? Hepsi aynı kalitede değil ama tasarımını ve performansını beğendiğiniz bir model varsa yazarsanız sevinirim. Benim sapphire nitro+. F/P değil ama güzel kart.
En serin olan taichi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,257
Mesajlar
11,085,889
Üyeler
198,281
Son üye
ALİ öngel
Geri
Top