180 Bin ile Monitör+Pc

Anakart: https://www.tebilon.com/gigabyte-x8...0mhz-oc-wifi7-atx-anakart/?ref=akakce&v=1.3.6
İşlemci: https://www.akakce.com/islemci/en-u...-sekiz-cekirdek-4-7-ghz-fiyati,812013733.html
Ram: https://www.sinerji.gen.tr/kingston...ak2-32tr-p-52180?utm_campaign=akakce&v=1.34.9
SSD: https://www.akakce.com/ssd/en-ucuz-...i-express-5-0-2-tb-m-2-fiyati,1461179535.html
Ekran Kartı: Daha karar veremedim beraber konuşalım bunu.
Soğutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1036595396.html
PSU: https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-nzxt-c1000-gold-pa-0g2bb-eu-1000-w-fiyati,795008350.html
Kasa: https://www.akakce.com/bilgisayar-k...anli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457450.html

Hocam hızlıca bi kontrol et beğenmediğin bir kısım varsa revize edelim veya bana 1 TB ssd yeter ve ramde RGB ye ihtiyacım yok diyorsan oralardan kısabiliriz. Giriş segment olmayan 5070Ti modelleri 5080 fiyatında. Giriş segment 5080 de istemiyorsan fiyat çok absürt yerlere gidiyor tam karar veremedim. Ama bu bütçelerde 5070Ti kullanmak da kötü olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran kartı olarak şu model aslında serin çalışıyor ama palit istemiyorum dediğin için atmadım https://www.hepsiburada.com/palit-n...75080019t2-gb2031a-p-HBCV00007UTDA6-yorumlari
UV atılacak zaten %50 rpm de sessizce takılır diye düşünmekteyim.
 
Anakart: https://www.tebilon.com/gigabyte-x8...0mhz-oc-wifi7-atx-anakart/?ref=akakce&v=1.3.6
İşlemci: https://www.akakce.com/islemci/en-u...-sekiz-cekirdek-4-7-ghz-fiyati,812013733.html
Ram: https://www.sinerji.gen.tr/kingston...ak2-32tr-p-52180?utm_campaign=akakce&v=1.34.9
SSD: https://www.akakce.com/ssd/en-ucuz-...i-express-5-0-2-tb-m-2-fiyati,1461179535.html
Ekran Kartı: Daha karar veremedim beraber konuşalım bunu.
Soğutucu: https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1036595396.html
PSU: https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-nzxt-c1000-gold-pa-0g2bb-eu-1000-w-fiyati,795008350.html
Kasa: https://www.akakce.com/bilgisayar-k...anli-atx-oyuncu-kasasi-fiyati,1231457450.html

Hocam hızlıca bi kontrol et beğenmediğin bir kısım varsa revize edelim veya bana 1 TB ssd yeter ve ramde RGB ye ihtiyacım yok diyorsan oralardan kısabiliriz. Giriş segment olmayan 5070Ti modelleri 5080 fiyatında. Giriş segment 5080 de istemiyorsan fiyat çok absürt yerlere gidiyor tam karar veremedim. Ama bu bütçelerde 5070Ti kullanmak da kötü olur.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ekran kartı olarak şu model aslında serin çalışıyor ama palit istemiyorum dediğin için atmadım https://www.hepsiburada.com/palit-n...75080019t2-gb2031a-p-HBCV00007UTDA6-yorumlari
UV atılacak zaten %50 rpm de sessizce takılır diye düşünmekteyim.
Kasa parçalarını beğendim. Zaten aklımdaki şeylerde bunlardı. 4K Oled monitörümün dün sıfır ile geleceğini öğrendim bu forumu açtıktan sonra. 5080 tabii ki daha çok yakışır bu sisteme ama 4K’da bile 70ti ile 80 arasında dağlar kadar fark yok amacım sadece oyun. Ramlerde rgb olabilir ama olmayan modeliyle arasında fiyat farkları çoksa tabii ki ışık olmayıversin. 1TB ssd bana yeter ben oyunları bitirip siliyorum zaten. Daha önce hiç 1Tb disk doldurmadım :D
Giriş segment kart istememe sebebim daha önceki 5090 Gainward markasından çok çektim fan sesi ve sıcaklıklarından. Asus tuf 5070ti düşünüyordum. Ama dediğiniz gibi bu paraya 5070ti de yakışmıyor 5080 de giriş segment geliyor. İşte benimde sıkıştığım yer burasıydı :D
 
Kasa parçalarını beğendim. Zaten aklımdaki şeylerde bunlardı. 4K Oled monitörümün dün sıfır ile geleceğini öğrendim bu forumu açtıktan sonra. 5080 tabii ki daha çok yakışır bu sisteme ama 4K’da bile 70ti ile 80 arasında dağlar kadar fark yok amacım sadece oyun. Ramlerde rgb olabilir ama olmayan modeliyle arasında fiyat farkları çoksa tabii ki ışık olmayıversin. 1TB ssd bana yeter ben oyunları bitirip siliyorum zaten. Daha önce hiç 1Tb disk doldurmadım :D
Giriş segment kart istememe sebebim daha önceki 5090 Gainward markasından çok çektim fan sesi ve sıcaklıklarından. Asus tuf 5070ti düşünüyordum. Ama dediğiniz gibi bu paraya 5070ti de yakışmıyor 5080 de giriş segment geliyor. İşte benimde sıkıştığım yer burasıydı :D
TUF 5070Ti 60 falan olsa neysede 66 67 yazmışlar çok absürt fiyatı. Bence bu kilidi gaming gecesi çözebilir. 1 Ay önce Asus TUF 5070Ti modelini 52 ye verdi belki yine verir veya düzgün bi 5080 indirime girebilir.
RGB olmayan ramleri şöyle atayım
- https://www.hepsiburada.com/patriot...1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.6.3
- https://www.hepsiburada.com/goodram...fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.71.8
Bunlar hynix modül hocam. 6000 Mhz CL30 da çalıştırabilirsin sıkıntısız.

SSD olarak 1TB bende daha dolduramadım insanlar nasıl dolduruyor şaşırıyorum :)
Gen 4 dramli bir ssd bence fazlasıyla yeter. İleride ihtiyaç halinde gen 4 gen 5 tekrar ilave edebilirsiniz diye düşünüyorum. Ama ille gen 5 olsun derseniz onun linkini de bırakayım
- GEN 4 https://www.tebilon.com/corsair-mp6...h-nvme-ssd-7000mb-5700mb/?ref=akakce&v=1.44.9
- GEN 5 https://www.tebilon.com/kingston-1t...4-nvme-m2-ssd-srng2s-1t0/?ref=akakce&v=1.56.6
 
TUF 5070Ti 60 falan olsa neysede 66 67 yazmışlar çok absürt fiyatı. Bence bu kilidi gaming gecesi çözebilir. 1 Ay önce Asus TUF 5070Ti modelini 52 ye verdi belki yine verir veya düzgün bi 5080 indirime girebilir.
RGB olmayan ramleri şöyle atayım
- https://www.hepsiburada.com/patriot-viper-venom-32gb-2x16gb-ddr5-6600mhz-cl34-gaming-ram-bellek-pvv532g660c34k-p-HBCV00004SVJWR?magaza=Hepsiburada&utm_source=akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=sc:hb-ecom.sr:akakce.md:pricecomp&utm_content=agnm:hb&wt_pc=akakce&adj_t=1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.6.3
- https://www.hepsiburada.com/goodram-32gb-2x16gb-irdm-black-v-6400mhz-cl32-ddr5-ir-6400d564l32s-32gdc-dual-kit-ram-p-HBCV0000D6P64K?magaza=Hepsiburada&utm_source=akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=sc:hb-ecom.sr:akakce.md:pricecomp&utm_content=agnm:hb&wt_pc=akakce&adj_t=1fmpah5v_1fmqteof&adj_campaign=akakce&v=1.71.8
Bunlar hynix modül hocam. 6000 Mhz CL30 da çalıştırabilirsin sıkıntısız.

SSD olarak 1TB bende daha dolduramadım insanlar nasıl dolduruyor şaşırıyorum :)
Gen 4 dramli bir ssd bence fazlasıyla yeter. İleride ihtiyaç halinde gen 4 gen 5 tekrar ilave edebilirsiniz diye düşünüyorum. Ama ille gen 5 olsun derseniz onun linkini de bırakayım
- GEN 4 https://www.tebilon.com/corsair-mp6...h-nvme-ssd-7000mb-5700mb/?ref=akakce&v=1.44.9
- GEN 5 https://www.tebilon.com/kingston-1t...4-nvme-m2-ssd-srng2s-1t0/?ref=akakce&v=1.56.6
Evet eski sistemimde de Patriot viper bu modellerini kullanıyordum. Her şey için teşekkür ederim. Bu gaming gecesi nedir nasıl takip edebilirim? Birde son olarak toplama bir sistem paylaşabilir misiniz varsa güzelinden. Bazen toplama sistemlerde güzel olabiliyor
 
Evet eski sistemimde de Patriot viper bu modellerini kullanıyordum. Her şey için teşekkür ederim. Bu gaming gecesi nedir nasıl takip edebilirim? Birde son olarak toplama bir sistem paylaşabilir misiniz varsa güzelinden. Bazen toplama sistemlerde güzel olabiliyor
incehesapta her cuma 22.00 da başlayıp gece 2 ye kadar sürüyor. OEM paketler yüksek bütçelerde çok manasız oluyor hocam gereksiz pahalılar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

incehesapta her cuma 22.00 da başlayıp gece 2 ye kadar sürüyor. OEM paketler yüksek bütçelerde çok manasız oluyor hocam gereksiz pahalılar.
En eli yüzü düzgün OEM bu. Gaming gecesinde 130 bandına inebiliyor. Özelleştirmelerle 150 ye falan gelir yine. https://www.incehesap.com/el-capita...YUwGubwv3foAXLyn_OG_5iK78mG4WxUEp7CEdF0RhdH2X
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,055
Mesajlar
11,083,761
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top