phopshen
80+ Bronze
- Katılım
- 19 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 1,316
- Reaksiyon skoru
- 403
hayırlı olsun. en doğru seçimMavi aldım kanka fenasal duruyor
hayırlı olsun. en doğru seçimMavi aldım kanka fenasal duruyor
17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusundaArkadaşlar selamlar iphone 13 den iphone 17 pro ve 16 pro arasında kaldım renk olarakta 17 proda mavi ve gümüş
16 pro n.titanyum ve siyah
Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mavi aldım bile kanka17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.
Kanka çizilme durumu nedir sendekinib17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.
Bende 1 tane çizik var nokta kadar ama hiç düşürmedim telefonu ben ama bak şeye çok dikkat et yere dğşerse kasanın yamulmasına dikkatli bak benimki hafif kasma yapmıştı zor düzelttimMavi aldım bile kanka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kanka çizilme durumu nedir sendekinib
bu telefonlara kılıf al şeffaf olur rengi güzel zaten. telefon alıp da kılıf kullanmamak saçmalıkMavi aldım bile kanka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Kanka çizilme durumu nedir sendekinib
Temiz kullanıyorum kasko da var zatenBende 1 tane çizik var nokta kadar ama hiç düşürmedim telefonu ben ama bak şeye çok dikkat et yere dğşerse kasanın yamulmasına dikkatli bak benimki hafif kasma yapmıştı zor düzelttim
Vallahi saçmalıkbu telefonlara kılıf al şeffaf olur rengi güzel zaten. telefon alıp da kılıf kullanmamak saçmalık
Bilmiyorum kanka mavi tercihim oldu16 Pro’yu sıfır olarak bulamazsın ithalatcı garantili olarak satılıyor ama bence ona da bulaşma.
17 Pro serisindeki en güzel renk bence Silver(Gümüş Rengi) ben kullanıyorum gayet güzel duruyor.
Mavi rengini ben niyeyse sevemedim çizik gösterme açısından da mavi olan dezavantaj
hatta bazı yerlerde sırf bu yüzden mavi olanı silverdan daha ucuza satıyorlar.
Kılıfla kullansanda düşünce yamulabiliyor redditte örnekleri varTemiz kullanıyorum kasko da var zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Vallahi saçmalık