Iphone 17 Pro Renk Önerisi ve iPhone 13 Den Geçmek

Arkadaşlar selamlar iphone 13 den iphone 17 pro ve 16 pro arasında kaldım renk olarakta 17 proda mavi ve gümüş
16 pro n.titanyum ve siyah
17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.
 
17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.
Mavi aldım bile kanka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

17pro da gümüş al daha az çiziliyor daha az belli ediyor mavide direkt çizik görünüyor 16pro da siyah çok klas duruyor titanyum olduğu için daha sağlam çizilme konusunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oo almışsın zaten yeni fark ettim bendede mavi var h.o.
Kanka çizilme durumu nedir sendekinib
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: dlep
Mavi aldım bile kanka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kanka çizilme durumu nedir sendekinib
Bende 1 tane çizik var nokta kadar ama hiç düşürmedim telefonu ben ama bak şeye çok dikkat et yere dğşerse kasanın yamulmasına dikkatli bak benimki hafif kasma yapmıştı zor düzelttim
 
Mavi aldım bile kanka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kanka çizilme durumu nedir sendekinib
bu telefonlara kılıf al şeffaf olur rengi güzel zaten. telefon alıp da kılıf kullanmamak saçmalık
 
16 Pro’yu sıfır olarak bulamazsın ithalatcı garantili olarak satılıyor ama bence ona da bulaşma.

17 Pro serisindeki en güzel renk bence Silver(Gümüş Rengi) ben kullanıyorum gayet güzel duruyor.

Mavi rengini ben niyeyse sevemedim çizik gösterme açısından da mavi olan dezavantaj

hatta bazı yerlerde sırf bu yüzden mavi olanı silverdan daha ucuza satıyorlar.
 
Bende 1 tane çizik var nokta kadar ama hiç düşürmedim telefonu ben ama bak şeye çok dikkat et yere dğşerse kasanın yamulmasına dikkatli bak benimki hafif kasma yapmıştı zor düzelttim
Temiz kullanıyorum kasko da var zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu telefonlara kılıf al şeffaf olur rengi güzel zaten. telefon alıp da kılıf kullanmamak saçmalık
Vallahi saçmalık
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

16 Pro’yu sıfır olarak bulamazsın ithalatcı garantili olarak satılıyor ama bence ona da bulaşma.

17 Pro serisindeki en güzel renk bence Silver(Gümüş Rengi) ben kullanıyorum gayet güzel duruyor.

Mavi rengini ben niyeyse sevemedim çizik gösterme açısından da mavi olan dezavantaj

hatta bazı yerlerde sırf bu yüzden mavi olanı silverdan daha ucuza satıyorlar.
Bilmiyorum kanka mavi tercihim oldu
 
Temiz kullanıyorum kasko da var zaten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Vallahi saçmalık
Kılıfla kullansanda düşünce yamulabiliyor redditte örnekleri var
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top