🔥İndirim MSI Mag Forge 100m Temperli Cam Atx Gaming Bilgisayar Kasası Siyah 1999 TL

2200 e p300c almıştım bu kasaya 2k vereni ne bileyim
 

Ekler

  • 1781847667941.webp
    1781847667941.webp
    10.1 KB · Hit: 26
şu kasanın bu modelini de kullandım m100r modelini de kullandım ışıkları çabuk bozuluyo canı ne zaman isterse o zaman yanıyo parasını hak ettiğini düşünmüyorum.
 
elbette oluyor kasanın fani mesela burada msi cfi yani ses değerleri falan her şey etkili desteklediği anakart boyutu dış görünüşü her şey etkiliyor emin ol araştırmadan alma almışken bir kere alıyorsun sonuçta bana kalırsa alma daha güzeli nasip olur inşallah.
inşallah bu ekonomide anası ağlayan herkesede bizede çok daha iyileri nasip olur
 
inşallah bu ekonomide anası ağlayan herkesede bizede çok daha iyileri nasip olur
çalışıp almışken en güzelini almak lazım en kötü bilinçli kullanıcı olup ayni fiyata daha guzel seceneklere oncelik verebilirsiniz. İnşallah en iyileri nasip olur.
 
çalışıp almışken en güzelini almak lazım en kötü bilinçli kullanıcı olup ayni fiyata daha guzel seceneklere oncelik verebilirsiniz. İnşallah en iyileri nasip olur.
amin kardeşim inşallah benimde 9070xt li bir sistem dizme hayalim var da işte 100 k yı buluyor iyi toplamak istersen
 
100k maşallah cokmus bende ikinci el 6600 var yetiyor çok şükür
şu nebi vardı bir sistem atmış oem ucuz diye indirimli hali 90 k gördün mü b650 var içinde bir de amd b650 üretimini durdurdu muhtemelen elerinde kalanı yine çakmaya çalışıyorlar
 
şu nebi vardı bir sistem atmış oem ucuz diye indirimli hali 90 k gördün mü b650 var içinde bir de amd b650 üretimini durdurdu muhtemelen elerinde kalanı yine çakmaya çalışıyorlar
görmedim ama aynen öyle valla üretimi durunca hâlâ yüksek fiyattan indirim adı altında satmaya çalışıyorlar 1 sene önce 20 bine her şey dahil 7600lu sistem vardı ne ara buralara geldi sanki.
 
Gördüm bunu ama çok eski kasa diye paylaşmadım. Elden çıkarmak istiyorlarsa 899-1.099₺ arası olması gerek.
 
görmedim ama aynen öyle valla üretimi durunca hâlâ yüksek fiyattan indirim adı altında satmaya çalışıyorlar 1 sene önce 20 bine her şey dahil 7600lu sistem vardı ne ara buralara geldi sanki.
bir de videoda erkedaşlar herkes benim ne kadar cebinize önem verdiğimi biliyor dediklerinde üstümü başımı yırtasım geliyor 😂
 
bir de videoda erkedaşlar herkes benim ne kadar cebinize önem verdiğimi biliyor dediklerinde üstümü başımı yırtasım geliyor 😂
dimi dimi daha geceb sene 800tl olan ramler 5kya satılıyor ddr4 için konuşuyorum valla çok sinir bozucu 16 ile idare etmeye çalışıyorum spoti bile açamıyorum arkadan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top