sene 2020 olsa alınırda sene 2026 2000-3000tlye şov yapan kasalar düşüyor daha güncel cfmi yüksek bir kasa alınabilir![]()
MSI Mag Forge 100M Temperli Cam 2x RGB Fan, 1x 120mm Fan ATX Gaming Bilgisayar Kasası Siyah Fiyat & Özellik | MediaMarkt
MSI Mag Forge 100M Temperli Cam 2x RGB Fan, 1x 120mm Fan ATX Gaming Bilgisayar Kasası Siyah fiyatı ve özelliklerini incelemek iwww.mediamarkt.com.tr
ılık fırsat
inşallah bu ekonomide anası ağlayan herkesede bizede çok daha iyileri nasip olurelbette oluyor kasanın fani mesela burada msi cfi yani ses değerleri falan her şey etkili desteklediği anakart boyutu dış görünüşü her şey etkiliyor emin ol araştırmadan alma almışken bir kere alıyorsun sonuçta bana kalırsa alma daha güzeli nasip olur inşallah.
çalışıp almışken en güzelini almak lazım en kötü bilinçli kullanıcı olup ayni fiyata daha guzel seceneklere oncelik verebilirsiniz. İnşallah en iyileri nasip olur.inşallah bu ekonomide anası ağlayan herkesede bizede çok daha iyileri nasip olur
amin kardeşim inşallah benimde 9070xt li bir sistem dizme hayalim var da işte 100 k yı buluyor iyi toplamak istersençalışıp almışken en güzelini almak lazım en kötü bilinçli kullanıcı olup ayni fiyata daha guzel seceneklere oncelik verebilirsiniz. İnşallah en iyileri nasip olur.
100k maşallah cokmus bende ikinci el 6600 var yetiyor çok şüküramin kardeşim inşallah benimde 9070xt li bir sistem dizme hayalim var da işte 100 k yı buluyor iyi toplamak istersen
şu nebi vardı bir sistem atmış oem ucuz diye indirimli hali 90 k gördün mü b650 var içinde bir de amd b650 üretimini durdurdu muhtemelen elerinde kalanı yine çakmaya çalışıyorlar100k maşallah cokmus bende ikinci el 6600 var yetiyor çok şükür
görmedim ama aynen öyle valla üretimi durunca hâlâ yüksek fiyattan indirim adı altında satmaya çalışıyorlar 1 sene önce 20 bine her şey dahil 7600lu sistem vardı ne ara buralara geldi sanki.şu nebi vardı bir sistem atmış oem ucuz diye indirimli hali 90 k gördün mü b650 var içinde bir de amd b650 üretimini durdurdu muhtemelen elerinde kalanı yine çakmaya çalışıyorlar
bir de videoda erkedaşlar herkes benim ne kadar cebinize önem verdiğimi biliyor dediklerinde üstümü başımı yırtasım geliyorgörmedim ama aynen öyle valla üretimi durunca hâlâ yüksek fiyattan indirim adı altında satmaya çalışıyorlar 1 sene önce 20 bine her şey dahil 7600lu sistem vardı ne ara buralara geldi sanki.
dimi dimi daha geceb sene 800tl olan ramler 5kya satılıyor ddr4 için konuşuyorum valla çok sinir bozucu 16 ile idare etmeye çalışıyorum spoti bile açamıyorum arkadanbir de videoda erkedaşlar herkes benim ne kadar cebinize önem verdiğimi biliyor dediklerinde üstümü başımı yırtasım geliyor![]()