🔥İndirim Colorful Battle-Ax B850m-Plus Wi-Fi 5900tl

hocam kasa hoşuma gitti psu anakart falan uyuyor fiyatta dediğiniz gibi güzel onu alırım ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam bu kasa fanlı geliyor değilmi fansız diye bir ibare göremedim ama
Fanlı
 
Sağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazım
 
Sağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazım
Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş. Onun haricinde o marka da tier a denebilecek bir marka cybenetics testinde nadir titanyum serisi alana markalardan biri ve genellikle platinum almış.
Antec,Asus.Enermax,Lian Li,Thermaltake, Corsair,Asrock,be quiet!, Seasonic,Cooler master bunlar Tüm bilgisayar parçalarında güvenebileceğiniz markalardır. Belkide bir çoğunu duymadınız ama globalde hepsi isim yapmıştır.
 
Sağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazım
5k değil de ocypus rahat soğutur 7800x3d'yi
 
Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş.
Hocam onu gördüm sesten yana problemim yok bazıları da sesi var evet ama o kadarda çok değil çok sesiz alanda çok belirgin oluyor vesaire demiş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5k değil de ocypus rahat soğutur 7800x3d'yi
hocam eğer 1 1.5k daha fazla ver şunu al daha iyi olur dediğiniz marka model varsa onu alırım ama yok derseniz 2k a ocypus alacağım
 
Hocam onu gördüm sesten yana problemim yok bazıları da sesi var evet ama o kadarda çok değil çok sesiz alanda çok belirgin oluyor vesaire demiş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam eğer 1 1.5k daha fazla ver şunu al daha iyi olur dediğiniz marka model varsa onu alırım ama yok derseniz 2k a ocypus alacağım
Belki vardır ama şu an araştıramam müsait değilim valla, montech 360 silent vardı onun rgbli olanı var bir de ona bakabilirsin. Ocypus iyidir üzmez ama onu da söyleyim
 
Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş. Onun haricinde o marka da tier a denebilecek bir marka cybenetics testinde nadir titanyum serisi alana markalardan biri ve genellikle platinum almış.
Antec,Asus.Enermax,Lian Li,Thermaltake, Corsair,Asrock,be quiet!, Seasonic,Cooler master bunlar Tüm bilgisayar parçalarında güvenebileceğiniz markalardır. Belkide bir çoğunu duymadınız ama globalde hepsi isim yapmıştır.
Bu yorum ben düzenleyene kadar geride kaldı biraz öne çıkarayım soğutma konusunda biraz daha koy Arctic alınabilir gerçekten çok özgü soğutmalar yapıyor termal macunu alsun termal ped leri olsun inanılmaz iyidir bazı modellerinde pompa üstü fan da var vram soğutmak için.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ama bütçe benim hiç önemli değil tonla para kazanıyorum diyorsan Genellikel Asus Rog serisi zirvedir Sonra da özellikle anakartda Gigabyte(yılların anakart üreten firması 26 yaşım benden önce üretiyordur.) çok iyidir
 
1781903473706.webp

çektik hemen 1 tane.
 
6800mhz destekliyor 7600mhz yazılmış 10+2+1 fazlı
b650mplus 7600mhz destekliyor 12+2+1 fazlı
aralarında kalarak ikisini de almamış durumdayım:)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,340
Mesajlar
11,064,538
Üyeler
197,868
Son üye
ardajosner
Geri
Top