ASUS Prime B850M-K AMD Anakart Fiyat & Özellik | MediaMarkt
ASUS Prime B850M-K AMD Anakart fiyatı ve özelliklerini incelemek için hemen tıkla, sen de kazananlar kulübüne katıl.
Dün bunu almıştım 5500 papele değiştirmeye değer mi arkadaşlar?
Fanlıhocam kasa hoşuma gitti psu anakart falan uyuyor fiyatta dediğiniz gibi güzel onu alırım ben
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam bu kasa fanlı geliyor değilmi fansız diye bir ibare göremedim ama
Sağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazımFanlı
Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş. Onun haricinde o marka da tier a denebilecek bir marka cybenetics testinde nadir titanyum serisi alana markalardan biri ve genellikle platinum almış.Sağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazım
5k değil de ocypus rahat soğutur 7800x3d'yiSağolun hocam valla kafa ütülediysem kusura bakmayın tekrardan anakartı aldım psu da aldım şimdi kasayı sipariş edeceğim 360 desteği var diyor ocypus sıvı soğutmayı da alacağım sanırım sıvı soğutmada ocypusun üstüne çıkmak için 5k falan gözden çıkarmamız lazım
Hocam onu gördüm sesten yana problemim yok bazıları da sesi var evet ama o kadarda çok değil çok sesiz alanda çok belirgin oluyor vesaire demiş.Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş.
hocam eğer 1 1.5k daha fazla ver şunu al daha iyi olur dediğiniz marka model varsa onu alırım ama yok derseniz 2k a ocypus alacağım5k değil de ocypus rahat soğutur 7800x3d'yi
Belki vardır ama şu an araştıramam müsait değilim valla, montech 360 silent vardı onun rgbli olanı var bir de ona bakabilirsin. Ocypus iyidir üzmez ama onu da söyleyimHocam onu gördüm sesten yana problemim yok bazıları da sesi var evet ama o kadarda çok değil çok sesiz alanda çok belirgin oluyor vesaire demiş.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
hocam eğer 1 1.5k daha fazla ver şunu al daha iyi olur dediğiniz marka model varsa onu alırım ama yok derseniz 2k a ocypus alacağım
Bu yorum ben düzenleyene kadar geride kaldı biraz öne çıkarayım soğutma konusunda biraz daha koy Arctic alınabilir gerçekten çok özgü soğutmalar yapıyor termal macunu alsun termal ped leri olsun inanılmaz iyidir bazı modellerinde pompa üstü fan da var vram soğutmak için.Hocam yabancı redditlerde gördüm biraz sesli çalışıyor olabilir enermax şikayet gelmiş bazı kişiler iade etmiş. Onun haricinde o marka da tier a denebilecek bir marka cybenetics testinde nadir titanyum serisi alana markalardan biri ve genellikle platinum almış.
Antec,Asus.Enermax,Lian Li,Thermaltake, Corsair,Asrock,be quiet!, Seasonic,Cooler master bunlar Tüm bilgisayar parçalarında güvenebileceğiniz markalardır. Belkide bir çoğunu duymadınız ama globalde hepsi isim yapmıştır.
Biraz geç onaylandı da görülmedi sanırım, fikri olan var mı arkadaşlar?![]()
ASUS Prime B850M-K AMD Anakart Fiyat & Özellik | MediaMarkt
ASUS Prime B850M-K AMD Anakart fiyatı ve özelliklerini incelemek için hemen tıkla, sen de kazananlar kulübüne katıl.www.mediamarkt.com.tr
Dün bunu almıştım 5500 papele değiştirmeye değer mi arkadaşlar?