İçerisinde TP-Link AX53 ile aynı Qualcomm'a ait çift çekirdek SoC var yani donma yapacak bir çip değil. Wi-Fi çekim için kanalları karışmış/ dolmuş olabilir belki de yazılımsal sorun olmuştur. Bu ürünün de bir çok versiyonu var. V1, V1.2, V2, V3 vs. 1 ve 1.2 kötü diyorlardı yazılım olarak. Ben bu sorunları yaşamadım. Tek eksiği OpenWRT olmaması bana göre. Evim 200 metrekare ve evin en sonunda balkonda bile 500'lük internette 50-100 arası hız veriyor 5Ghz üzerinden. Mobil uygulaması da çok işe yarıyor. Evde olmadan dahi interneti uzaktan yönetebiliyorsun.