🔥İndirim Deepcool Fd12-ARGB-3ın1 Fd12-ARGB-3ın1 Fan Soğutma 1370₺ 🔥

maliasik

80+
Katılım
2 Mayıs 2024
Mesajlar
239
Reaksiyon skoru
141
Kasa fanı ihtiyacı olanlar için güzel bir fırsat bence. N11 kuponuyla 1 yılda gördüğü en düşük rakamın altına alabiliyorsunuz. İhtiyacı olanlar değerlendirebilir


IMG_0334.webp
IMG_0335.webp
 
Kasa fanı ihtiyacı olanlar için güzel bir fırsat bence. N11 kuponuyla 1 yılda gördüğü en düşük rakamın altına alabiliyorsunuz. İhtiyacı olanlar değerlendirebilir


Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
hepsiburada bunu 854tl civarına verdi. 1 hafta önce en dip fiyat oydu :D
 
Fanlar güzel bu arada, geçen hafta daha ucuzdu ama yine de bu fiyata değer.
 
Fd serisi nasıldır bilmiyorum fakat fk serisi berbat, çok çabuk bozuluyor aklınızda bulunsun. Ben olsam az üstüne koyar thermalright alırdım
 
modeline bağlı
şu fanlara kıyasla hangısı daha iyi??
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ama kargo da var sitede. yani kargoyla beraber konudaki fanların fiyatına eşdeğer oluyo nerdeyse
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2026-06-21 091423.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-21 091423.webp
    43.8 KB · Hit: 22
şu fanlara kıyasla hangısı daha iyi??
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ama kargo da var sitede. yani kargoyla beraber konudaki fanların fiyatına eşdeğer oluyo nerdeyse
Thermalright daha iyi
 
Thermalright daha iyi
Neye göre? Teknik özellik olarak neredeyse aynı hatta deepcooulun statik basıncı çok çok daha iyi ve radyatör fanı olarak da kullanılabilir. Deepcooldaki kauçuk köşeleri kasadaki rezonansı da çok iyi kesiyor.
 
Geri
Top