vd4 veya vd6 alLe mans, f1, iracing, için Vd6, v10 ultra yada o fiyat bandında başka öneriniz var mı
VD6 ile V10 Ultra arasında dağlar kadar fark var. tabii ki VD6. Bütçeniz yetiyorsa aradaki farka değer. Özellikle Simracing oynayacağınızı belirtmişsiniz dolayısıyla aradaki tork farkı size lazım. Artı olarak malzeme kalitesi farkı da çok fazla.Le mans, f1, iracing, için Vd6, v10 ultra yada o fiyat bandında başka öneriniz var mı
Tork farkı deneyim için daha iyi değil mi yanlış biliyorsam düzeltinVD6 ile V10 Ultra arasında dağlar kadar fark var. tabii ki VD6. Bütçeniz yetiyorsa aradaki farka değer. Özellikle Simracing oynayacağınızı belirtmişsiniz dolayısıyla aradaki tork farkı size lazım. Artı olarak malzeme kalitesi farkı da çok fazla.
tabii ki. Daha fazla tork daha fazla FFB detayı demek genelde. VD6'ya bütçeniz yetiyorsa tabii ki VD6 tercih edin. V10 Pro çok giriş seviyesi malzeme kalitesi de plastik ağırlıklı.Tork farkı deneyim için daha iyi değil mi yanlış biliyorsam düzeltin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ets 2 de oynarım sadece sim ile yetinmem belki ama %80 sim