herkese merhaba, sorunumu kısacası bahsetmeye çalışacağım yapay zekadan bile doğru dürüst alamadığım desteği forum ailesinden alacağıma inanıyorum.
iki adet problemim var birbiriyle alakalı olduğu için bahsedeceğim, umarım sorun olmaz.
öncelikle türk telekom 1Gbps fiber kullanıyorum. çok fazla kesinti yaşadığım için daha iyi olacağını düşünüp superonline 1Gbps fiber pakete geçtim satışını yapan arkadaş da güzel pazarladı
TT'deki verimi oradan alamadım bu arada TT cayma bedeli olarak 11.600~ TL istediği için 1 aylık dondurup sonrasında bir şekilde iptal etmeye çalışacaktım. velhasıl 6-7. günde ben türktelekom hattımı donuk vaziyetten çıkartıp geri kullanmaya başladım. Bu sefer superonline 4.300~ TL cayma bedeli istiyor ama ben tüketici olarak 14 günlük yasal hakkımı kullanarak bu işten sıyrılmak istiyorum. E-devletten sözleşme feshi yapıp anında cihazı iade edip BTK'ya şikayet ile alakalı bir şey duydum. bu konuyla alakalı cayma bedeli ödemeden ne yapılabilir desteğinize ihtiyacım var.
diğer konum iste operatörün verdiği modem yerine kendi modemimi kullanmak. superonline'ın performansından ziyade benimle id ve pw bilgilerimi paylaşmıyorlar ve müşteri temsilcisi ne yapacaksınız gibi bir söylemde bulunuyor. geri dönme sebeplerimden biri de bu. yeni satın aldığım mercusys mr27be modemi de türk telekoma bağladığımda tüm ayarları yapmama rağmen pppoe seçip, vlan id'yi 35 yapmama rağmen arayüzde internet tikli iken bilgisayara ve telefona da bağlı görünüp interneti kullanamıyorum. yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum ama gözden kaçırdığım bir şey var sanırım. yeni modemimi kullanmak için ne yapmam gerekir.
konuları olabildiğince kısa bir şekilde bahsetmeye çalıştım, yardımlarınızı bekliyorum
iki adet problemim var birbiriyle alakalı olduğu için bahsedeceğim, umarım sorun olmaz.
öncelikle türk telekom 1Gbps fiber kullanıyorum. çok fazla kesinti yaşadığım için daha iyi olacağını düşünüp superonline 1Gbps fiber pakete geçtim satışını yapan arkadaş da güzel pazarladı
diğer konum iste operatörün verdiği modem yerine kendi modemimi kullanmak. superonline'ın performansından ziyade benimle id ve pw bilgilerimi paylaşmıyorlar ve müşteri temsilcisi ne yapacaksınız gibi bir söylemde bulunuyor. geri dönme sebeplerimden biri de bu. yeni satın aldığım mercusys mr27be modemi de türk telekoma bağladığımda tüm ayarları yapmama rağmen pppoe seçip, vlan id'yi 35 yapmama rağmen arayüzde internet tikli iken bilgisayara ve telefona da bağlı görünüp interneti kullanamıyorum. yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum ama gözden kaçırdığım bir şey var sanırım. yeni modemimi kullanmak için ne yapmam gerekir.
konuları olabildiğince kısa bir şekilde bahsetmeye çalıştım, yardımlarınızı bekliyorum