R5 5600 Le360 V2 ile 81c.

fRoxy0

80+
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
374
Reaksiyon skoru
114
R5 5600 kullanıyorum pbo açık limit anakartta 119w ile 81 dereceleri görüyor normal mi?
 
119w çook yüksek....
İşlemciyi stock haline çek bi de öyle bak.

Bu arada montajda soeu. Yoo değil mi? Pompa jelatini falan söküldü değil mi.
 
119w çook yüksek....
İşlemciyi stock haline çek bi de öyle bak.

Bu arada montajda soeu. Yoo değil mi? Pompa jelatini falan söküldü değil mi.
Bunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.
r9 9900x i 243w ile 81 derece tutuyor çok trajikomik
 
Bunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


r9 9900x i 243w ile 81 derece tutuyor çok trajikomik
normalde pbo cpb ile 80w falan görüyor bendeki 4.4ghz'de 119w çok fazlaymış
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,962
Mesajlar
11,082,875
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top