Bunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.119w çook yüksek....
İşlemciyi stock haline çek bi de öyle bak.
Bu arada montajda soeu. Yoo değil mi? Pompa jelatini falan söküldü değil mi.
r9 9900x i 243w ile 81 derece tutuyor çok trajikomikBunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.
normalde pbo cpb ile 80w falan görüyor bendeki 4.4ghz'de 119w çok fazlaymışBunda jelatin yoktu hocam plastik bir kapak vardı onu çıkardım normal montajladım phantom spirit ile hemen hemen aynı sıcaklıkları alıyordum zaten ve pbo ile 5600 ü 65 70 tutamıyorsa vay halime.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
r9 9900x i 243w ile 81 derece tutuyor çok trajikomik
Bendekide kötü silikonda 4450mhzde 119 watt göremez bence bi anormallik varkötü silikon malesef