Vatan 5070 OEM Paket Aldık Mantıklı mı

BayAlBas

80+
Katılım
8 Şubat 2026
Mesajlar
25
Reaksiyon skoru
1
Güzelde soyle bir sey var. Tek 16gb ram olmaz yükseltmek istersen 12 bin eklesene senin hesaba gore 53den 65 olacak 66lik olanı alsaydın 59700e https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245k-rtx-5070-h810m-1tb-ssd-32gb-ram.html bu gelirdi. 2 ram epey etki ediyir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güzelde soyle bir sey var. Tek 16gb ram olmaz yükseltmek istersen 12 bin eklesene senin hesaba gore 53den 65 olacak 66lik olanı alsaydın 59700e https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245k-rtx-5070-h810m-1tb-ssd-32gb-ram.html bu gelirdi. 2 ram epey etki ediyir
Şimdilik olmasa da ilerde illa yükseltmek gerekecek. Alir olsugu gibi kullanirim diyorsan sıkıntı yok
 
İlerde 5080e de yükseltmek gerekecek diye şimdiden 5080li paket alıyor muyuz 😃 herkes bütçesine göre bir ürün alıyor yapacak bir şey yok. İlerde belki 2x32 ram indirimi denk gelir, 16yı tamamen sistemden çıkarıp ikinci elde satar. Güle güle kullan hocam çok güzel sistem almışsınız.
 
kuzenime bu sistemi aldık bir de paraf 6300 tl puan verdi 53000 tl ye falan denk geldi sizce fiyatı mantıklı mı 6 taksit var bir de
Aldıysan hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın bunu sormanın anlamı yok çünkü bu işin ucu bucağı yok şunu da yükselt bunu da yükselt gibisinden. En iyisi keyifle kullanmak
 
Güzelde soyle bir sey var. Tek 16gb ram olmaz yükseltmek istersen 12 bin eklesene senin hesaba gore 53den 65 olacak 66lik olanı alsaydın 59700e https://www.vatanbilgisayar.com/intel-u5-245k-rtx-5070-h810m-1tb-ssd-32gb-ram.html bu gelirdi. 2 ram epey etki ediyir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şimdilik olmasa da ilerde illa yükseltmek gerekecek. Alir olsugu gibi kullanirim diyorsan sıkıntı yok
Şu anlık kullanır hocam ilerde bakarız
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,200
Mesajlar
11,085,238
Üyeler
198,264
Son üye
Komutakontrol
   
Geri
Top