Yks De Batırdım Ne Yapcam

birhiçim

80+ Bronze
Katılım
12 Temmuz 2024
Mesajlar
621
Reaksiyon skoru
212
mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
 
kanka bende çalıştım ama yapamadım herhalde birdaha girmeme ailem izin veriyor 2. mezun kalmam umarım ama çalışmışsın bence ikna edersin gibi
 
mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
kpss ye gir memur ol sonra yine girrrsin yks ye
 
mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
Şuan bence iyi yapmadığını de yeter net bir şey söyleme, sonuç resmi olarak açıklansın o zaman bakarsınız.
 
kanka bende çalıştım ama yapamadım herhalde birdaha girmeme ailem izin veriyor 2. mezun kalmam umarım ama çalışmışsın bence ikna edersin gibi
yok kanka çok sert karşılar zaten 1.mezuna bile ağlaya zırlaya ikna ettim o iş yaş
 
Sonuçlar bi gelsin ona göre yol çizersin belki de o kadar kötü gelmez istediğin yer gelir
 
mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
Batirsan bile universite bulursun o sorun degil. Ailen nasil bakar bilmiyorum. En azindan universite bahanesi ile yks calisabilirsin. Sunu soyliyim universite okuyunca is ev araba vs otomatik gelmiyor. Genelde memlekette aileler okumadigi icin bu universite meselesini iyi saniyorlae ama cogu durumda meslek edinmek daha iyi
 
Yapacak bir şey yok bu sınavdan bir senede olağanüstü bir sonuç çıkartmak için ilk 10 bine girmek gibi tuvalet sürenden bile kısman gerek hayatsız olman lazım. Ben hayatımı bu kadar zehir etmem kimseyede önermem. Sonuçların nasıl şimdi sana kötü gelen belki iyidir. Eğer okumaya değmeyecek kadar kötüyse yapacak bir şey yok ailene açık açık söyleyin bu netlerle ben giderim okurum paranızı yerim sonunda elim boş dönerim bir daha çalışmam lazım de. Birde mezuna kalanlara böyle baskı yapılıyorda ne oluyor abicim ben anlamıyorum ki daha 20 li yaşlardayız istersem 30 yaşında olayım yine de geç değil üniversite için. 50-60 yaşına gelmiş çoğu kişi hala asgari ücretle çalışıyor.
 
Anadoluda en baba üniyi okuyacağına 4 sene boyunca sabit ve yaparken zevk aldığın bir iş yap. Veya köklü üniversiteler kazan. Bazı kşiler ne kadar çalışsa da o berbat sınavdan istediği yerlere gelemiyor. Mesela benim senemde normalde yaptığım denemelerde ilk 100 -150 bine girebilirken yksde öyle bir sorular sordularki sayısal 420 bin yaptım. Bu sınav hayatını belirleyen sınav değil. Bilgisayarından telefonundan dil öğrenebilirsin veya elektirik yazılım vs. öğrenip ister freelance ister fiziki olarak çalışırsın. Önemli olan kendini ne kadar geliştirebildiğindir gerisi zaten gelir.
 
kendi ilçende MYO yaz İyi bir işletme veya iktisat bölümüne kapak at DGSden,sınavsız ikinci üniden YBS AÖF yaz
 
Sanayiye git
 
Geri
Top