NØTNAMÆS
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 1,046
- Reaksiyon skoru
- 394
Öncelikle geçmiş olsun morelini bozma mesela ben umursamadığımdan kayıt olmayı bile unuttum :〕ailene söylemekten neden çekiniyorsun ki açıksözlü olursan ve çalıştığını biliyorlarsa neden izin vermesinlermezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum