Yks De Batırdım Ne Yapcam

mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
Öncelikle geçmiş olsun morelini bozma mesela ben umursamadığımdan kayıt olmayı bile unuttum :〕ailene söylemekten neden çekiniyorsun ki açıksözlü olursan ve çalıştığını biliyorlarsa neden izin vermesinler
 
Öncelikle geçmiş olsun morelini bozma mesela ben umursamadığımdan kayıt olmayı bile unuttum :〕ailene söylemekten neden çekiniyorsun ki açıksözlü olursan ve çalıştığını biliyorlarsa neden izin vermesinler
zaten 1.mezun zor ikna etmişken 2 hiç olmaz,artık ne gelirse yazıcam yapcak bişey yok
 
mezunum 1 senedir eşşek gibi çalıştm ve az önce kontrol ettin batırmışım,bir daha sınava giremem ailem izin vermiyor çalışmama rağmen yapamadım ne yapıcam bilmiyorum,ailem çalıştığım için benden birşeyler bekliyordu nası yüzlerine söylicem bilmiyorum
Kanka tıp falan okumayacaksan sıralamanın pekte bir önemi yok. Mühendislik her yerde var 100 bine de var 10 binede 300 binede çok takma kafaya. Her yerde aynı diplomayı alabiliyosun.
 
TYT kısmında mı AYT kısmında mı batırdın? Sana yakın bir üniversitede 4 yıllık bölüm yaz. Eğer çok hırslı isen ilk senende bir yandan tekrar YKS hazırlan, olmazsa bölümü bitirip KPSS hazırlan. Memurluk yapabileceğin en iyi tercihlerden birisi olacaktır.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top