flyingatm
80+
- Katılım
- 9 Haziran 2026
- Mesajlar
- 261
- Reaksiyon skoru
- 142
Şu an 5 bine rtx 5090 koysalar alamam. Patlattım.Ne göz kaldı ne kafa millet elinde kart çekiyor ne var ne yok
Şu an 5 bine rtx 5090 koysalar alamam. Patlattım.Ne göz kaldı ne kafa millet elinde kart çekiyor ne var ne yok
Bende patladım orası ayrıŞu an 5 bine rtx 5090 koysalar alamam. Patlattım.
bulurlar bir çaresini be kankam dediğim gibi ya ya vezir olacaklar ya rezil hesabıaslında dediğiniz doğru sözleşmede incehesap bunu kendi ekledi
Mesafeli Sözleşmeler Hakkında Yönetmeliğin 9.maddesinin son fıkrası gereğince satıcı incehesap.com, sipariş konusu mal veya hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı ileri sürerek (tedarikçi Firmadan ürünün hiçbir şekilde tedarik edilememesi durumu) ,sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremiyorsa ,bu durumu sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirmeyi taahhüd eder. Bu durumda , SATICI sözleşmeyi derhal fesih etme hakkına haiz olup, Müşterinin sipariş verdiği ürünün bedelini ve varsa borç altına sokan tüm belgeleri geri iade edeceğini taahhüd eder.
Ancak ürünleri iptal edip 1 hafta sonra satışa koyarsa bu durumda yükümlülükleri yerine getirmemiş olur .
sistem otomatik bir tuşa bastıgı gibi siparişleri iptal eder kartlara iade olur çok zor bir süreç değil.Sadece sipariş iptalleri bile büyük uğraş, bir de sanal pos firmasına dert anlatmaları lazım milyonlarla lira iade yapmaları gerekecek malum…
Bana 8e bırakır mısın 5090ı öyle bir durumda, dürüst olhanımın kart patladı da benımkı duruyor 2 tane 5090 alır bırını kullanır dığerını satarım...
5K'ya 5090 koysunlar alıp iptal edilene kadar yine de sarı siteye koyacak veya "ben THH gidiyom aga" diyecek bir kitle var.Şu an 5 bine rtx 5090 koysalar alamam. Patlattım.
adam vururlar o paraya satarlarsa5K'ya 5090 koysunlar alıp iptal edilince yine de sarı siteye koyacak veya "ben THH gidiyom aga" diyecek bir kitle var.
Ciddi şımarıklık ya5K'ya 5090 koysunlar alıp iptal edilince yine de sarı siteye koyacak veya "ben THH gidiyom aga" diyecek bir kitle var.
kral 5090 8bın olmaz bu arada hadı ramlerden motora lastık aldık desek bununla da bı motor montu çeksem onada 30k falan lazımBana 8e bırakır mısın 5090ı öyle bir durumda, dürüst ol