❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

aslında dediğiniz doğru sözleşmede incehesap bunu kendi ekledi

Mesafeli Sözleşmeler Hakkında Yönetmeliğin 9.maddesinin son fıkrası gereğince satıcı incehesap.com, sipariş konusu mal veya hizmetin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı ileri sürerek (tedarikçi Firmadan ürünün hiçbir şekilde tedarik edilememesi durumu) ,sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremiyorsa ,bu durumu sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirmeyi taahhüd eder. Bu durumda , SATICI sözleşmeyi derhal fesih etme hakkına haiz olup, Müşterinin sipariş verdiği ürünün bedelini ve varsa borç altına sokan tüm belgeleri geri iade edeceğini taahhüd eder.

Ancak ürünleri iptal edip 1 hafta sonra satışa koyarsa bu durumda yükümlülükleri yerine getirmemiş olur .
bulurlar bir çaresini be kankam dediğim gibi ya ya vezir olacaklar ya rezil hesabı
 
Sadece sipariş iptalleri bile büyük uğraş, bir de sanal pos firmasına dert anlatmaları lazım milyonlarla lira iade yapmaları gerekecek malum…
sistem otomatik bir tuşa bastıgı gibi siparişleri iptal eder kartlara iade olur çok zor bir süreç değil.
 
hanımın kart patladı da benımkı duruyor 2 tane 5090 alır bırını kullanır dığerını satarım...
 
Bana 8e bırakır mısın 5090ı öyle bir durumda, dürüst ol
kral 5090 8bın olmaz bu arada hadı ramlerden motora lastık aldık desek bununla da bı motor montu çeksem onada 30k falan lazım
 
Nasıl bir şans varsa tam pcyi kapattım yatacaktım 1 dk sonra tebilon ram eklemiş.
 
Ben bu işlemin nakit para ihtiyacı sebepli yapıldığını düşünüyorum 10-15 gün bu parayı tutup ürün tedarik aşamasında diye insanları umutlandırıp parayı kullanıp sonrasında iade getirebilirler.

çünkü hala 11k lık olan ram bitmedi
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,759
Mesajlar
11,070,426
Üyeler
197,978
Son üye
barks
Geri
Top