flyingatm
80+
- Katılım
- 9 Haziran 2026
- Mesajlar
- 261
- Reaksiyon skoru
- 142
Anlaştıkkral 5090 8bın olmaz bu arada hadı ramlerden motora lastık aldık desek bununla da bı motor montu çeksem onada 30k falan lazım
Anlaştıkkral 5090 8bın olmaz bu arada hadı ramlerden motora lastık aldık desek bununla da bı motor montu çeksem onada 30k falan lazım
Nasıl bir şans varsa tam pcyi kapattım yatacaktım 1 dk sonra tebilon ram eklemiş.
uykusuzluktan ppndeki elemanı behzat ç. harun sandım ben yatıyom dünya yanarsa da yansın amaaanBende patladım orası ayrı
https://www.tebilon.com/corsair-mp6...-4400mb-gen-40-nvme-ssd-cssd-f2000gbmp600cxt/ bunun stoğu varsa şunun fiyat iyi şuanLexar bu fiyat iyi mi? alayımmı
iyi fiyathttps://www.tebilon.com/corsair-mp6...-4400mb-gen-40-nvme-ssd-cssd-f2000gbmp600cxt/ bunun stoğu varsa şunun fiyat iyi şuan
muhtemelen dediğiniz gibi çünkü mevzuat'taki hükümler ile incehesabın kendi kendine yazdırdığı satış sözleşmesi uyumsuzbulurlar bir çaresini be kankam dediğim gibi ya ya vezir olacaklar ya rezil hesabı
benim param bitti ben atmıyomNE YAPACAĞINI BİLMEYİP SÜREKLİ F5 ATAN SADECE BEN OLAMAM HERALDE Bİ BEĞENİN SAYIMIZI GÖRELİM
Alamıyorlar. Bana geldi 2022de şirketim batınca. 2 tane neyden varsa onu alırlar sadece. Ödedim sonra bi şekilde.olmayan parayi harciyoz eve icra gelince komple pcyi alacaklar haberimiz yok
Aynı durumdayım. Havale ile ram aldım hala ödeme bekliyor.Tebliona havale icin teblion kac saat bekliyor bilen varmi