Counter Strike 2 Vac Oynayış Şekliniz Düzensiz Banı

Diğer konuyu okuyunca, güven faktörünü hatırladım, görünüşü göre 200 dolar gibi bir şey harcadıysan steam hesabına banlanmıyormuşun. Bir takım kişiler hesapları hileyle 20k elo boost yapıp sonra 600-800 usd satıyorlarmış. 200 usd ile "korumayı" satın alıp 🙃 hileden de ban yemiyorlar.

Hesabında harcama yoksa belki güvenmiyordur, sonuçta Steam'ın ai si midir sistemi midir b*k gibi
yok canım. bu bilgi legit mi ya kaynak yolla bakam.
 
Oyunda herhangi bir hile yazılımı veya üçüncü part programlar çalıştırmadığım halde sürekli oyundan Vac cezası yiyorum. Bunun bir çözümü falan yok mu acaba sorunu da tam anlamadım hile kullanmaığım için çünkü. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
SOCD kullaniyormusun
 
yok canım. bu bilgi legit mi ya kaynak yolla bakam.
Bir video denk gelmişti, onda vardı. Ararsam atarım. Yine sanırım bir yayıncıya denk gelmişti? Oyunda aynı takıma denk gelen bunu yaptığını söylüyor.
 
Bir video denk gelmişti, onda vardı. Ararsam atarım. Yine sanırım bir yayıncıya denk gelmişti? Oyunda aynı takıma denk gelen bunu yaptığını söylüyor.
Yanlış anlama inanmadığımdan değil çok mantıklı geldi söylediğin. Çünkü hile olduğundan emin olduğum hesabı pahalı bir kaç kişi vardı. O yüzden mi banlanmıyor diye düşündüm. Hileci pijler
 
Yanlış anlama inanmadığımdan değil çok mantıklı geldi söylediğin. Çünkü hile olduğundan emin olduğum hesabı pahalı bir kaç kişi vardı. O yüzden mi banlanmıyor diye düşündüm. Hileci pijler
Sorun değil hocam, üstüme alınmadım. Zaten kaynak sormanız çok doğal ve doğru bir şey. Bulursam atacağım, geçmişe bir göz gezdirdim de göremedim. PC de vakit olunca bir daha deneyeceğim.
 
Sorun değil hocam, üstüme alınmadım. Zaten kaynak sormanız çok doğal ve doğru bir şey. Bulursam atacağım, geçmişe bir göz gezdirdim de göremedim. PC de vakit olunca bir daha deneyeceğim.
Eline sağlık sağolasın ama gerçekten önemli değil. Söylediğin muhabbette test edilmiş bir şey değil öngörü sadece. İftiranın yakışanı vardır ya bu tam o iş işte :D
 
Hergün onlarca kişiye oynatıyorum oyunu, düzensiz oynayış tespit edilenleri hepsi hile.
CS2` ye geçtiğinden beri adam gibi oynayıp da ban yiyen daha görmedim.
 
Diğer konuyu okuyunca, güven faktörünü hatırladım, görünüşü göre 200 dolar gibi bir şey harcadıysan steam hesabına banlanmıyormuşun. Bir takım kişiler hesapları hileyle 20k elo boost yapıp sonra 600-800 usd satıyorlarmış. 200 usd ile "korumayı" satın alıp 🙃 hileden de ban yemiyorlar.

Hesabında harcama yoksa belki güvenmiyordur, sonuçta Steam'ın ai si midir sistemi midir b*k gibi
Özellikle polonyalı Rus Ukraynalı hile hesaplar ban yemiyor adam %100 hile ya net farkediyorsun wh aimbot bunny atıyor mapte uçarak geziyor neredeyse yinede repledigin halde yemiyorlar ayar oluyorum
 
Bir video denk gelmişti, onda vardı. Ararsam atarım. Yine sanırım bir yayıncıya denk gelmişti? Oyunda aynı takıma denk gelen bunu yaptığını söylüyor.
Başka hesaplara atıp böyle adam banlayabilirler. Saçmaymış. Hesap spamlatma çok yaygın kullanılan bir şey. Bazı kick yayıncılar ımesela kendileri hakkında olumsuz yorumlara Twitter'da oto spam attırıyorlar. Mesajları silinmiyor ama tamamen kayboluyor. Sadece o kişinin profiline girip yanıtlardan bakabiliyorsun.
 
Geri
Top