Grundıg OLED 65go990a 65inc 56.300 TL

Hocam birincisi 10 inch daha büyük izleme mesafesine göre değişir. İkincisi de mesele sadece büyüklükse led tv alıp geçelim. Her açıdan lg daha önde sadece panelle bitmiyor. 4 yıldır grundig kullanıyorum. Arayüz çok yavaş yeni nesillerde de değişmemiş baktığım yorumlarda. Kaldı ki doğru düzgün güncelleme filanda almıyor.
4 yıl önceki grundigle bu mal bir mi? google tv var lg panel var ne yapsın adamlar daha ben anlayamadim
 
4 yıl önceki grundigle bu mal bir mi? google tv var lg panel var ne yapsın adamlar daha ben anlayamadim
Hocam örnek verdim ama en basiti piksel temizleme yok. Yani bu dediğim şeyleri yazıp karşılaştırıpta bakabilirsiniz. Birisi 2. Nesil oled diğeri 4. Nesil. Yani bu konu uzar gider. Eriniyorsanızda yapay zekaya karşılaştırma için sorabilirsiniz.
 
Hocam örnek verdim ama en basiti piksel temizleme yok. Yani bu dediğim şeyleri yazıp karşılaştırıpta bakabilirsiniz. Birisi 2. Nesil oled diğeri 4. Nesil. Yani bu konu uzar gider. Eriniyorsanızda yapay zekaya karşılaştırma için sorabilirsiniz.
ben odamda lg c5 oled kullanıyorum zaten, bu cihazın bu fiyatta dengi yok. bi tane de bundan aldım
 
Hocam örnek verdim ama en basiti piksel temizleme yok. Yani bu dediğim şeyleri yazıp karşılaştırıpta bakabilirsiniz. Birisi 2. Nesil oled diğeri 4. Nesil. Yani bu konu uzar gider. Eriniyorsanızda yapay zekaya karşılaştırma için sorabilirsiniz.
Nasıl yok. Var piksel temizleme.
İnternet üzerinde grundig için bir içerik yok. Yapay zekaya sormanız hiçbir anlam ifade etmez.

55 inç b5 yerine her türlü 65 inç Grundig 990a tercih edilir.
 
Nasıl yok. Var piksel temizleme.
İnternet üzerinde grundig için bir içerik yok. Yapay zekaya sormanız hiçbir anlam ifade etmez.

55 inç b5 yerine her türlü 65 inç Grundig 990a tercih edilir.
karalayacak yer arıyor arkadaş. kendi almadı ya en kötü mal grundig
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Birisi 2. Nesil oled
bu bilgiye nereden ulaştın ayrıca?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam birincisi 10 inch daha büyük izleme mesafesine göre değişir
ve bu ne demek? kardeş yazdığın her şey saçma sapan. %40 büyük demek %40 büyük demek işte? izleme mesafesine göre değişir ne demek kardeş
 
karalayacak yer arıyor arkadaş. kendi almadı ya en kötü mal grundig
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bu bilgiye nereden ulaştın ayrıca?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ve bu ne demek? kardeş yazdığın her şey saçma sapan. %40 büyük demek %40 büyük demek işte? izleme mesafesine göre değişir ne demek kardeş
Ben güzelce araştırın alın diyorum. Bakıp gördüğüm şeyler özellik olarak lgnin gerisinde olduğunu gösteriyor zaten. Sende yapay zekaya karşılaştırma yaptırıp veya başka sitelerden özellik karşılaştırabilirsin. Sırf muhalefet olmak için yazmışsın. Madem saçma bana elle tutulur birkaç özellik yazsaydın.
 
Grundig alman malıdır iyidir felan dedi peder yıllar önce aldık kimseye tavsiye etmem.
Türkiyede üretiliyor alman malı falan değil. Panel lg b2 seviyesinde bir panel soc mediatek harici görüntü işleme yapay zeka birimi yok. Full ekran sustained 140 nits altına çakılır çok düşük seviyeli bir televizyon almayın şu çöpü sırf oled diye
 
Son düzenleme:
Türkiyede yapılıyor alman malı falan değil. Panel lg b2 seviyesinde bir panel soc mediatek harici görüntü işleme yapay zeka birimi yok. Full ekran sustained 140 nits altına çakılır çok düşük seviyeli bir televizyon almayın şu çöpü sırf oled diye
Teşekkür ederim dostum. Saçma sapan konuşmuşsun 🤣🤣
 
Gençler, altı üstü bir panel. kavga etmeye değer mi?

Bakın mesela benim salonda Philips 55oled760 TV var. Oyun odasında Samsung G8 34 oled monitör ve LG 48a26la oled Tv var.

Canım hangi panelde isterse orada izliyorum ve oynuyorum. Bazen eski panelde, bazen yeni panelde.

Diyeceğim o ki alacağınız tv yada monitör hangi marka olursa olsun, panel mutlaka oled olsun.

Paranız oled almaya yetmedi mi? Sorun yok. Sabredin. Daha çok çalışın. Para biriktirin ve günün sonunda mutlaka oled panel alın.

Oled panelden önce hayat siyah beyazmış. Ben bunu anladım.

Oled varsa hayat var.

 
Gençler, altı üstü bir panel. kavga etmeye değer mi?

Bakın mesela benim salonda Philips 55oled760 TV var. Oyun odasında Samsung G8 34 oled monitör ve LG 48a26la oled Tv var.

Canım hangi panelde isterse orada izliyorum ve oynuyorum. Bazen eski panelde, bazen yeni panelde.

Diyeceğim o ki alacağınız tv yada monitör hangi marka olursa olsun, panel mutlaka oled olsun.

Paranız oled almaya yetmedi mi? Sorun yok. Sabredin. Daha çok çalışın. Para biriktirin ve günün sonunda mutlaka oled panel alın.

Oled panelden önce hayat siyah beyazmış. Ben bunu anladım.

Oled varsa hayat var.

Hayat Oled panelden önce IPS glow'muş, oledden sonra derin siyahlar :D
 
Gençler, altı üstü bir panel. kavga etmeye değer mi?

Bakın mesela benim salonda Philips 55oled760 TV var. Oyun odasında Samsung G8 34 oled monitör ve LG 48a26la oled Tv var.

Canım hangi panelde isterse orada izliyorum ve oynuyorum. Bazen eski panelde, bazen yeni panelde.

Diyeceğim o ki alacağınız tv yada monitör hangi marka olursa olsun, panel mutlaka oled olsun.

Paranız oled almaya yetmedi mi? Sorun yok. Sabredin. Daha çok çalışın. Para biriktirin ve günün sonunda mutlaka oled panel alın.

Oled panelden önce hayat siyah beyazmış. Ben bunu anladım.

Oled varsa hayat var.

Hocam meseleyi güzel özetlediniz. Sıkıntı şu ki yorum yapınca lg grundigden iyi diye grundig çöp olmuyor. Böyle bir algı var iki ürün karşılaştırmasında diğeri daha iyi deyince diğer ürün leş kullanılmaz şeklinde anlaşılıyor. Bizim ülkede ben bu durumu anlamış değilim maalesef.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,567
Mesajlar
11,078,440
Üyeler
198,150
Son üye
Swıft6283
Geri
Top