🔥İndirim Inno3d Geforce RTX 5080 X3 16gb 64000tl (Vatanbilgisayar)

GGbaba

80+ Silver
Katılım
27 Aralık 2025
Mesajlar
4,339
Reaksiyon skoru
2,808
an itibariyle en ucuz 5080 vatan bileşen indirimini kapatmış bu gece.
1782155712008.webp
 
Şansıma tukureyim 5070ti indirimi olsa cekicem 1 haftadir her gun 5070ti indirimi yapan vatan bugun yapmadı:)
 
Windforce shadow ventus iyi soğutması yok diyorlar da ne alacaz o zaman abi, asus falan da bi ton para istiyor!
 
Windforce shadow ventus iyi soğutması yok diyorlar da ne alacaz o zaman abi, asus falan da bi ton para istiyor!
fark bu hocam biri devasa soğutma bloğuyla ısıyı rahat rahat uzaklaştırıyor biride fanları bağırtarak ısıyı uzaklaştırıyor.

 
Windforce shadow ventus iyi soğutması yok diyorlar da ne alacaz o zaman abi, asus falan da bi ton para istiyor!
Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
 

Ekler

  • 1000048017.webp
    1000048017.webp
    96.3 KB · Hit: 144
Windforce shadow ventus iyi soğutması yok diyorlar da ne alacaz o zaman abi, asus falan da bi ton para istiyor!
noctua 5080 :kekw:(şaka)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
2600 rpm çok fazla hocam ben 9070 xtde 1300 açsa fazla diyorum 330w çekiyor
gayet de fark var 3-4 sene sonraki yazlardaki halini düşünemiyorum bile
 
noctua 5080 :kekw:(şaka)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2600 rpm çok fazla hocam ben 9070 xtde 1300 açsa fazla diyorum 330w çekiyor
gayet de fark var 3-4 sene sonraki yazlardaki halini düşünemiyorum bile
İşte kastettiğimiz bu teorik , fanlar elbet bu modellerde orta ya da üst segment kadar iyi olamaz. Kartın hedef bütçesi farklı. Ses konusuna gelirsek uzay sistemde 50cm uzakta sistem ses rahatsız edecek kadar hiç olmadı , furmark da buna dahil :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşte kastettiğimiz bu teorik , fanlar elbet bu modellerde orta ya da üst segment kadar iyi olamaz. Kartın hedef bütçesi farklı. Ses konusuna gelirsek uzay sistemde 50cm uzakta sistem ses rahatsız edecek kadar hiç olmadı , furmark da buna dahil :)
Konu sessizlik ise "Gaming X almanız güzel seçim olur , odak noktası sessizlik.
Her şey bütçe meselesi.
 
Şu yorum için hesap açtım , işin içindeyim. Maalesef bizim forumlar çok teorik ve birbirine taklit eden bir doğaya sahip.
Soruna gelirsek Shadow ya da Ventus eğer konu ısınma ise seni Üzmez , oradaki asıl durum kullanılan malzeme ve daha önemlisi görüntüdür. Hatta sana görsel ekleyeyim:
2K Shadow 5070 Ti (Furmark Shadow ve Ventusu bir görüyor (aynı model)
adama böyle hesap açtırırlar hadi hoşgeldin.
 
Merhaba, ben yurtdışında yaşıyorum. Yaşadığım yerde online Amazon hizmeti yok. Online alışveriş imkanları kısıtlı. Mesela ben bu ürünü Amazondan satın aldım. Türkiye'de bir tanıdığımın adresini verdim. Direk adrese kargolanıyor mu? Yoksa gümrüğe takılma gibi bir sıkıntı olur mu? Adresini verdiğim kişiyi ugraştırmasını istemiyorum. Bilmediğim için soruyorum.(Bu ürün yurtdışından mı Türkiye ye geliyor. Yoksa Amazonun, Türkiye de deposu olup bilindik online siteler gibi mi işliyor.)
 
Yorumunuz için tşk ederim, shadow arka plaka plastik ama ventus metal deniliyor. Bu da soğutmaya etki ediyor haliyle. Amacımız oyun oynamak kardeşim diğer işler zaten zaten güçlü bilgisayar için sorun olmaz. Eski asus tuf 1660'ım 82 derecede çalışırdı ben çok korkardım, undervolt hariç çok macun denedim düşmedi. Meğerse 82 derecede oyun oynamaya devam edebilir mişim. Söylenecek çok şey var da vakit yok. Tşkler tekrardan...
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,985
Mesajlar
11,072,279
Üyeler
198,022
Son üye
Talhaglpk
Geri
Top