Haha sağol , forumlarımız çok teroik ve birbirini tekrarlıyor , ekonomi iyi olsa bunlar daha az olurduadama böyle hesap açtırırlar hadi hoşgeldin.
Haha sağol , forumlarımız çok teroik ve birbirini tekrarlıyor , ekonomi iyi olsa bunlar daha az olurduadama böyle hesap açtırırlar hadi hoşgeldin.
kargolanır neden kargolanmasın amazon türkiyeden gönderiliyorMerhaba, ben yurtdışında yaşıyorum. Yaşadığım yerde online Amazon hizmeti yok. Online alışveriş imkanları kısıtlı. Mesela ben bu ürünü Amazondan satın aldım. Türkiye'de bir tanıdığımın adresini verdim. Direk adrese kargolanıyor mu? Yoksa gümrüğe takılma gibi bir sıkıntı olur mu? Adresini verdiğim kişiyi ugraştırmasını istemiyorum. Bilmediğim için soruyorum.(Bu ürün yurtdışından mı Türkiye ye geliyor. Yoksa Amazonun, Türkiye de deposu olup bilindik online siteler gibi mi işliyor.)
Bir çok kart belli bir derecede kendini sabitler , 82 dercede oyun oynarsın sorun olmaz. Kartların sınırları bellidir. Arka plakanın plastik ya da metal olması tahmin ettiğin kadar sıcaklığa etki etmez. Maalesef asıl fark görünüştür , satıcılar için gerçek koz görünüştür.Yorumunuz için tşk ederim, shadow arka plaka plastik ama ventus metal deniliyor. Bu da soğutmaya etki ediyor haliyle. Amacımız oyun oynamak kardeşim diğer işler zaten zaten güçlü bilgisayar için sorun olmaz. Eski asus tuf 1660'ım 82 derecede çalışırdı ben çok korkardım, undervolt hariç çok macun denedim düşmedi. Meğerse 82 derecede oyun oynamaya devam edebilir miyim. Söylenecek çok şey var da vakit yok. Tşkler tekrardan...
hepsini deneyimleme şansımız olmadığı için pratik olması çok zor zaten. ama 2 slot kart ile 3.5 slot kartada 2sinin soğutması aynıdır görüntüden ibarettir diyemeyiz. biri fan hızıyla soğutuyor diğeri bloğun büyüklüğünden dolayı daha düşük fan hızlarıyla aynı soğutmayı yapabiliyor aralarında 2 3 5 derece fark olabiliyor ama 1000 1500 rpm daha hızlı dönüyor ince kartlar. kasa içinde drone uçuruyorsun.Haha sağol , forumlarımız çok teroik ve birbirini tekrarlıyor , ekonomi iyi olsa bunlar daha az olurdu![]()
hocam amazonla konuşta Taichi gibi tepe model getirsinler 35e 9070xt yeter daraldum dahepsini deneyimleme şansımız olmadığı için pratik olması çok zor zaten. ama 2 slot kart ile 3.5 slot kartada 2sinin soğutması aynıdır görüntüden ibarettir diyemeyiz. biri fan hızıyla soğutuyor diğeri bloğun büyüklüğünden dolayı daha düşük fan hızlarıyla aynı soğutmayı yapabiliyor aralarında 2 3 5 derece fark olabiliyor ama 1000 1500 rpm daha hızlı dönüyor ince kartlar. kasa içinde drone uçuruyorsun.
Mutlaka , kastettim nokta sayılara çok odaklanmamak lazım , çoğu şey rekabetin getirdiği, segment farkının getirdiği şeyler. Bütçesi az olanların kartı 7/8 derece fazla ısınsa ne ona zarar eder ne de dikaktini o denli çeker. Standart değerlerde olsa yeterli.hepsini deneyimleme şansımız olmadığı için pratik olması çok zor zaten. ama 2 slot kart ile 3.5 slot kartada 2sinin soğutması aynıdır görüntüden ibarettir diyemeyiz. biri fan hızıyla soğutuyor diğeri bloğun büyüklüğünden dolayı daha düşük fan hızlarıyla aynı soğutmayı yapabiliyor aralarında 2 3 5 derece fark olabiliyor ama 1000 1500 rpm daha hızlı dönüyor ince kartlar. kasa içinde drone uçuruyorsun.
Bir de şunu tecrübe ettim. asus dan önce zotac gtx 760 AMP vardı küçük bir karttı. Yani fanlar küçük olunca soğutma için daha çok dönüyor ve daha fazla ses çıkarıyor. Bu da rahatsızlıkla korku arasında bir duygu yaşatıyordu. O kart yüzünden gidip vatandan gigabyte "sumo Y" adlı kasasını almıştım. Velhasıl Kart ve fanlar büyük olmalı ki daha az eforla kart rahat soğuyabilsin...Bir çok kart belli bir derecede kendini sabitler , 82 dercede oyun oynarsın sorun olmaz. Kartların sınırları bellidir. Arka plakanın plastik ya da metal olması tahmin ettiğin kadar sıcaklığa etki etmez. Maalesef asıl fark görünüştür , satıcılar için gerçek koz görünüştür.
sen atmıcan onlar sana atıcak bu işin makarası oradaMakarasına yaptım tiye almıyor firmalara zaaten . ufak caplı 8700 abone metin2 kanalım var. Güzel bir sistem kuruyorum kısaca söyliyim çok güzel mantıklı bir mail attım 5 10 gün sonra itopyadan 3 kelimelik red aldım![]()
öyle tabi zaten ama işte bi deneyelim dediksen atmıcan onlar sana atıcak bu işin makarası orada
Galax 5070ti görmüştüm çift büyük fanlı, çoğu 3 fanlıyı cebinden çıkarırBir de şunu tecrübe ettim. asus dan önce zotac gtx 760 AMP vardı küçük bir karttı. Yani fanlar küçük olunca soğutma için daha çok dönüyor ve daha fazla ses çıkarıyor. Bu da rahatsızlıkla korku arasında bir duygu yaşatıyordu. O kart yüzünden gidip vatandan gigabyte "sumo Y" adlı kasasını almıştım. Velhasıl Kart ve fanlar büyük olmalı ki daha az eforla kart rahat soğuyabilsin...