hayalet bozguncu alcam 7 dolara savaş görmüş 7.79 a görevde kullanılmıs var farkı noluyo
fiyatı güzelde sevemedim ya, abi hayalet bozguncu ya tutku yaHazır fiyatı düşmüşken geceyarisi boyası al komple mor bir ak bende var çok iyi 12 dolarken almistim şimdi 5-6dolar falan görevde kullanılmış benimki.
6.45 dolarmıs, o da güzel ama hayalet bozguncu kadar sarmadı ya yerden elimne ilk aldıgım anda aşık oıldum o skineKavurucu Öfke var bende, 8 dolardan daha ucuz olması lazım. Seviyorum.