Logitech G102 ve G402; Hangisi Kime Göre Daha İyi?

aatillaa

80+
Katılım
13 Mayıs 2026
Mesajlar
13
Reaksiyon skoru
5
İkisi de indirime girmiş sanırsam normal fiyatlarını bilmiyorum. G402 800, G102 ise 600 lira. Elim büyük, hangisini önerirsiniz? Ya da 800'ü geçmeyecek başka bir öneriniz olur mu

 
G402 kullanıyorum, büyük el için mükemmel bir mouse. Tıklama hassasiyeti olsun , 5 tane direk yandaki makro tuşları olsun, aşırı memnunum, gördüğüm herkese tavsiye ediyorum bu mouse u. Fiyat da mükemmel.
 
İkisi de indirime girmiş sanırsam normal fiyatlarını bilmiyorum. G402 800, G102 ise 600 lira. Elim büyük, hangisini önerirsiniz? Ya da 800'ü geçmeyecek başka bir öneriniz olur mu

g102 çok küçük kalır eliniz büyükse. ben g203 olanını (102 ile aynı zaten) 5 sene kullandım halen duruyor kenarda ama kablosuz mouse a geçtiğim için kullanmıyorum artık. 5 sene içinde masadan yere de düştü, üstüne bir sürahi su da döküldü, defalarca günde 10 saat boyunca oyun oynarkende kullandım hala sapasağlam ama sağ ve yanda ki tuşların arka tarafta ki olanı artık çift falan basıyordu son 1 senedir. onun haricinde hiçbir sıkıntısı yoktu. benim elime de küçük geliyordu ama ben tutuş tarzımla alakalı olarak rahat ediyordum. g402 hiç kullanmadım bilgim yok ama 102 den kesinlikle daha büyük olduğu için daha rahat edersiniz sanırım
 
İkisi de indirime girmiş sanırsam normal fiyatlarını bilmiyorum. G402 800, G102 ise 600 lira. Elim büyük, hangisini önerirsiniz? Ya da 800'ü geçmeyecek başka bir öneriniz olur mu

402 kullanıyorum fare ele çok güzel oturuyor kullanımı cok iyi lolde keyifli bir fare ama valo ve csde sensör farkı ve kablolu olması hoşuma çok gitmedi galiba superlight2 kullandığım için aradaki farkları rahat hissediyorum ama bu 502 kablosuz olanının sensörü güzel ise oda kullanılabilir aynı shape zaten
 
Geri
Top