🔥İndirim Logitech G102 599tl (Kablolu)

Yigido637

80+
Katılım
15 Mayıs 2026
Mesajlar
56
Reaksiyon skoru
17
600Tl edecek bir mouse değil, prodigy olsaydı hadi neyse derdim mercury sensör var alınır derdim. BU mouseda kulllanılan sensör iyi değil, 600TL ye çok daha iyi mouselar alınır.
 
Son düzenleme:
bende yıllarca kullandım çok memnun kaldım, tıklama sorunları olmadı bende, lakin bu farenin en büyük özelliği ztn sensörü filan değil yazılımının özgürce kullanılıp ban yenilmemesi, çinli mouselarda otomatik banı yersiniz çoğu oyunda, veya oyundan atar ona dikkat etmek lazım sadece.
 
ne alınır 1kya kablosuz
1k ya aldığın kablosuz mouse pek kaliteli olmaz, bilinmedik markalardan alman gerekir.
g305 ve şarjlı pil satın alıp kullanabilirsin ama maliyeti min 1400TL olur.

Orochi v2 de ucuzlarsa alınabilir ama şu an pahalı fiyatta.
 
1k ya aldığın kablosuz mouse pek kaliteli olmaz, bilinmedik markalardan alman gerekir.
g305 ve şarjlı pil satın alıp kullanabilirsin ama maliyeti min 1400TL olur.

Orochi v2 de ucuzlarsa alınabilir ama şu an pahalı fiyatta.
vxe r1 nasıl
 
Vxe pek bilinmese de iyi markadır, yurtdışında çok kullanan var. Alınır.

Yalnız satan firma(lar) ile ilgili olumsuz yorumlar okudum, o yüzden öneri olarak yazmadım. Garanti ve firma konusu Allah'a emanet.
 
Vxe pek bilinmese de iyi markadır, yurtdışında çok kullanan var. Alınır.

Yalnız satan firma(lar) ile ilgili olumsuz yorumlar okudum, o yüzden öneri olarak yazmadım. Garanti ve firma konusu Allah'a emanet.
wraith de oyle yapacak bir şey yok artık
 
wraith de oyle yapacak bir şey yok artık
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,696
Mesajlar
11,069,836
Üyeler
197,965
Son üye
hiysfkcc
Geri
Top