#ggosmanpaşa#
80+
- Katılım
- 22 Haziran 2026
- Mesajlar
- 107
- Reaksiyon skoru
- 16
Evet kasa alüminyum değil
sanırım s25fe alacağım beni 4-5 sene rahat götüreceğine inanıyorumEvet kasa alüminyum değil
Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettimXiaomi 15t bulabilirsen ondan al aynı fiyat
Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorumnote 15 pro plus 5g nin kamerası mı? güldürmeyin. bu redmi xxxx pro plus serisi patates bir seridir.
Şuan bunu poco x8 prodan yazıyorum tam bir performans canavarı, ama eğer telefondan çok anlamıyorsan ilk başta ayar yapamam diyorsan çok reklam çıkıyor. 30dk uğraş sonunda telefon 0 reklam oluyor. Tavsiye ederim.Arkadaşlar selam, bütçemi daha çok yeni motor için harcamak istiyorum ancak şu anki telefonumdan (Redmi 10 2022) kurtulmak istiyorum. Neredeyse 4 sene olacak ve 1 günü çıkartmak imkansız yarım gün anca, kamerası da artık çok yetersiz titreşim engelleyici bile yok. Samsung A56, POCO X8 Pro, Redmi Note 15Pro+ gibi gibi birkaç telefon baktım ama bu civarlarda bir sürü model var. Ne tavsiye edersiniz? Kararsız kaldım.
güle güle kullanın güzel tercih. stokları bitmiş olmasa nothing phone 3 diyecektim size s25 fe den cok co kdaha iyi.Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorum
Kamerası hakkında olumsuz şeyler okudum o yüzden onu elemiştim s25fe sipariş ettim bugünŞuan bunu poco x8 prodan yazıyorum tam bir performans canavarı, ama eğer telefondan çok anlamıyorsan ilk başta ayar yapamam diyorsan çok reklam çıkıyor. 30dk uğraş sonunda telefon 0 reklam oluyor. Tavsiye ederim.
Teşekkür ederim hocam, nothing'in şekli vs hoşuna gitmişti ama almışken Samsung alayım dedim. Zaten normalde a56 ya da a57 alacaktım ama kablosuz şarj muhabbeti yıl olmuş 2026 ve bundan faydalanmak lazım dedim. Samsung'un kablosuz şarj standı ve orijinal 45w adaptörünü de sipariş ettim. Samsung'un eko sistemi kurucam umarımgüle güle kullanın güzel tercih. stokları bitmiş olmasa nothing phone 3 diyecektim size s25 fe den cok co kdaha iyi.
ben basit adamım kamerayla işim olmaz. kamerası orta seviye, kötü değil ama diğer seçenekler kadar da iyi değilKamerası hakkında olumsuz şeyler okudum o yüzden onu elemiştim s25fe sipariş ettim bugün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Teşekkür ederim hocam, nothing'in şekli vs hoşuna gitmişti ama almışken Samsung alayım dedim. Zaten normalde a56 ya da a57 alacaktım ama kablosuz şarj muhabbeti yıl olmuş 2026 ve bundan faydalanmak lazım dedim. Samsung'un kablosuz şarj standı ve orijinal 45w adaptörünü de sipariş ettim. Samsung'un eko sistemi kurucam umarım
Hocam sürekli arkadaşlara sen çek bana at muhabbeti sıkıyor vallaha, şimdi 8k video bile çekebileceğim inşallah işimi fazlasıyla görecek.ben basit adamım kamerayla işim olmaz. kamerası orta seviye, kötü değil ama diğer seçenekler kadar da iyi değil
7 yıl güncelleme desteği sözleri var zaten daha uzun bile götürür.Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorum
Evet oda var iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum bu yüzden.7 yıl güncelleme desteği sözleri var zaten daha uzun bile götürür.