30 Bin TL Altı Telefon Önerisi

note 15 pro plus 5g nin kamerası mı? güldürmeyin. bu redmi xxxx pro plus serisi patates bir seridir.
 
Xiaomi 15t bulabilirsen ondan al aynı fiyat
Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

note 15 pro plus 5g nin kamerası mı? güldürmeyin. bu redmi xxxx pro plus serisi patates bir seridir.
Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorum
 
Arkadaşlar selam, bütçemi daha çok yeni motor için harcamak istiyorum ancak şu anki telefonumdan (Redmi 10 2022) kurtulmak istiyorum. Neredeyse 4 sene olacak ve 1 günü çıkartmak imkansız yarım gün anca, kamerası da artık çok yetersiz titreşim engelleyici bile yok. Samsung A56, POCO X8 Pro, Redmi Note 15Pro+ gibi gibi birkaç telefon baktım ama bu civarlarda bir sürü model var. Ne tavsiye edersiniz? Kararsız kaldım.
Şuan bunu poco x8 prodan yazıyorum tam bir performans canavarı, ama eğer telefondan çok anlamıyorsan ilk başta ayar yapamam diyorsan çok reklam çıkıyor. 30dk uğraş sonunda telefon 0 reklam oluyor. Tavsiye ederim.
 
Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorum
güle güle kullanın güzel tercih. stokları bitmiş olmasa nothing phone 3 diyecektim size s25 fe den cok co kdaha iyi.
 
Şuan bunu poco x8 prodan yazıyorum tam bir performans canavarı, ama eğer telefondan çok anlamıyorsan ilk başta ayar yapamam diyorsan çok reklam çıkıyor. 30dk uğraş sonunda telefon 0 reklam oluyor. Tavsiye ederim.
Kamerası hakkında olumsuz şeyler okudum o yüzden onu elemiştim s25fe sipariş ettim bugün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

güle güle kullanın güzel tercih. stokları bitmiş olmasa nothing phone 3 diyecektim size s25 fe den cok co kdaha iyi.
Teşekkür ederim hocam, nothing'in şekli vs hoşuna gitmişti ama almışken Samsung alayım dedim. Zaten normalde a56 ya da a57 alacaktım ama kablosuz şarj muhabbeti yıl olmuş 2026 ve bundan faydalanmak lazım dedim. Samsung'un kablosuz şarj standı ve orijinal 45w adaptörünü de sipariş ettim. Samsung'un eko sistemi kurucam umarım
 
Kamerası hakkında olumsuz şeyler okudum o yüzden onu elemiştim s25fe sipariş ettim bugün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Teşekkür ederim hocam, nothing'in şekli vs hoşuna gitmişti ama almışken Samsung alayım dedim. Zaten normalde a56 ya da a57 alacaktım ama kablosuz şarj muhabbeti yıl olmuş 2026 ve bundan faydalanmak lazım dedim. Samsung'un kablosuz şarj standı ve orijinal 45w adaptörünü de sipariş ettim. Samsung'un eko sistemi kurucam umarım
ben basit adamım kamerayla işim olmaz. kamerası orta seviye, kötü değil ama diğer seçenekler kadar da iyi değil
 
Hocam o kadar para verip üstüne birde reklam görmek istemiyorum şuanda xiaomi var ama artık eskisi gibi görmüyorum. Samsung S25fe sipariş ettim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Samsung s25fe sipariş ettim içime en çok bu model sindi. 4-5 sene beni götürür diye düşünüyorum
7 yıl güncelleme desteği sözleri var zaten daha uzun bile götürür.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,600
Mesajlar
11,078,780
Üyeler
198,154
Son üye
hzm.
Geri
Top