Aynen öyle dostum, o günkü ekipler de tam olarak bunu söyledi. Binaya ortak kutu koymakla hiç uğraşmayacaklar. Direğe ana kutuyu (OFT) çakıp, oradan her daireye sanki müstakil evmiş gibi havadan, direkt balkondan içeri siyah drop kablo çekecekler.
Bir de şöyle bir avantajım var; bizim 2 sokak arkadaki yeni binaya birkaç ay önce fiber çekilmişti ve şu an aktif olarak kullanıyorlar. Ekipler o aktif altyapının devamını direklerden bizim sokağa uzattılar. Yani ana omurgada sinyal zaten var, port veya santral aktivasyonu için aylarca bekletmezler diye umuyorum.