Önce Ekran Kartı mı Almalıyım Yoksa Monitör Mü?

Felina_

80+
Katılım
17 Nisan 2026
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Yaklaşık 1 ay önce DDR5 bir sistem topladım. Sistemde 7500f işlemci ve 1050ti var şu anlık. En son ekran kartını hallederim diyordum ve kafamdaki kart RX 9060xt 16gb ama şu an oled monitör de almayı düşünüyorum. Mantık olarak önce ekran kartını almam gerektiğini biliyorum ama bende ps5 de var monitörü aldığımda onda da oyun oynayacağım için monitörü almak bana mantıksız gelmiyor birde üstüne GTA 6’da çıkacağı için iyice monitör tarafına kaymış durumdayım. Yazın çalışma durumum olduğu için de güzel bir para biriktirip 9070xt de alabilirim diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Aşırı kararsızım.
 
Önce monitör al, ekran kartı alırsın paran falan kalmaz mazallah ıps falan alırsın sonra.
 
PS5 ile çok vakit geçiriyosan monitör daha mantıklı olur senin için.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,071
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top