Yaklaşık 1 ay önce DDR5 bir sistem topladım. Sistemde 7500f işlemci ve 1050ti var şu anlık. En son ekran kartını hallederim diyordum ve kafamdaki kart RX 9060xt 16gb ama şu an oled monitör de almayı düşünüyorum. Mantık olarak önce ekran kartını almam gerektiğini biliyorum ama bende ps5 de var monitörü aldığımda onda da oyun oynayacağım için monitörü almak bana mantıksız gelmiyor birde üstüne GTA 6’da çıkacağı için iyice monitör tarafına kaymış durumdayım. Yazın çalışma durumum olduğu için de güzel bir para biriktirip 9070xt de alabilirim diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Aşırı kararsızım.