İlk Dönem Geçilip İkinci Dönem Kalınılırsa Belge Alınır mı??

genel ortalama 70
 
Anladım hocam bir tane ders varilk yazılımdan 55 ikinci yazılımdan 46 aldım sanırım bunun ortalaması elli buçuk yapıyor sanırım o zaman belge alabilirsiniz sanırım eğer öyleyse biraz eksik anlatmışsınız yada ben anlamadim
Aynen öyle İsmail Eagle hocam
 
Anladım hocam bir tane ders varilk yazılımdan 55 ikinci yazılımdan 46 aldım sanırım bunun ortalaması elli buçuk yapıyor sanırım o zaman belge alabilirsiniz sanırım eğer öyleyse biraz eksik anlatmışsınız yada ben anlamadim
Böyle demek istediyse iz alırsınız hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aynen öyle İsmail Eagle hocam
İyi tatiller olsun hocam tebrik ederim belgeniz için o zaman sizi
 
Başka dersten kalmadıysa iz sozlulerle yükselir bile kalma gibi bir durum yok anladığım kadariyla
 
Geri
Top