lise için mi diyosunuzÖyle bi sey yok iki dönemdeki ders notu ortalaması 50ve üstü ise geçer
55.46 miikinci dönem oluyormu bilmiyorum ilk dönem ve ikinci dönem toplanıp yıl sonu puanı hesaplanmiyormudersin ortalaması 55 46 ikinci dönem ortalamam 70
Evetlise için mi diyosunuz
Evet öyle55.46 miikinci dönem oluyormu bilmiyorum ilk dönem ve ikinci dönem toplanıp yıl sonu puanı hesaplanmiyormu
Anladım hocam bir tane ders varilk yazılımdan 55 ikinci yazılımdan 46 aldım sanırım bunun ortalaması elli buçuk yapıyor sanırım o zaman belge alabilirsiniz sanırım eğer öyleyse biraz eksik anlatmışsınız yada ben anlamadimgenel ortalama 70
Aynen öyle İsmail Eagle hocamAnladım hocam bir tane ders varilk yazılımdan 55 ikinci yazılımdan 46 aldım sanırım bunun ortalaması elli buçuk yapıyor sanırım o zaman belge alabilirsiniz sanırım eğer öyleyse biraz eksik anlatmışsınız yada ben anlamadim
Böyle demek istediyse iz alırsınız hocamAnladım hocam bir tane ders varilk yazılımdan 55 ikinci yazılımdan 46 aldım sanırım bunun ortalaması elli buçuk yapıyor sanırım o zaman belge alabilirsiniz sanırım eğer öyleyse biraz eksik anlatmışsınız yada ben anlamadim
İyi tatiller olsun hocam tebrik ederim belgeniz için o zaman siziAynen öyle İsmail Eagle hocam
Gelmez düz belge verilirEyvallah hocam