Bugün teslim aldım, dengeli ses karakteri var, boğuk ses yok. mikrofonu da konuşma için yeterli. Fiyatına göre iyi yani. Yakınlık sensörü de varmış kulaktan çıkardığında duruyor taktığında çalıyor.Bu kulaklık nasıl acaba kullanan, deneyen var mı ona göre eşime almayı düşünüyorum.