Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

daha pahalı oluyor ama belki diğer parçalardan kısılırsa kurtarır. sıvı soğutmayı 240 a çekersem falan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yok ben eğitmeyi bilmiyorum günlük işlerde kullanıyorum yapay zeka dil modellerini
o zaman r7 9800x3d ve 9070xt ile sistemi değiştir geri kalana elleme yapıştır gitsin
 
daha pahalı oluyor ama belki diğer parçalardan kısılırsa kurtarır. sıvı soğutmayı 240 a çekersem falan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yok ben eğitmeyi bilmiyorum günlük işlerde kullanıyorum yapay zeka dil modellerini
Anakartı dedigim anakart al dostum suan şaka fiyattan satılıyor. X870e edge ti wifi
 
Anakartı dedigim anakart al dostum suan şaka fiyattan satılıyor. X870e edge ti wifi
yani amaç tamamen oyuna döndü o yüzden o parada bi anakarta gerek yok gibi
kasa dolu ve heybetli görünsün istiyorum o yüzden arkadaşın dediği olabilir bence. sıvı soğutmayı daha ucuz bir msi ile değiştirdim, ramleri de de ucuzlattım. anakarta bayılalım biraz daha ömürlük olur
 
yani amaç tamamen oyuna döndü o yüzden o parada bi anakarta gerek yok gibi
Abi gozden cıkarmıs o parayı madem alırken iyisini alsın. Şu edge ti ın siyahı olsa o fiyattan satılsa yarın 9800x3d gecerim
 
yani amaç tamamen oyuna döndü o yüzden o parada bi anakarta gerek yok gibi
Adamın istediği daha iyi bir anakart ve daha pahalı hemde x870e aorus aero wood istiyor.
Gigabyte 2 tane 5g Msı 1 tane 5g port
Gigabyte 20 faz msı 17 faz
Usb 2.0 portu yok gigabyte da artı olarak
msı port 4x USB 2.05x USB 3.2 Gen 2
gigabyte port 3x USB 3.2 Gen 15x USB 3.2 Gen 2
(Lütfen bilmeden bir insanı yönlendirmekten vaz geçin artık)
 
Adamın istediği daha iyi bir anakart ve daha pahalı hemde x870e aorus aero wood istiyor
Gigabyte 2 tane 5g Msı 1 tane 5g port
Gigabyte 20 faz msı 17 faz
Usb 2.0 portu yok gigabyte da artı olarak
sağ olun abiler hepiniz bu arada youtube'de kel bir herife yazdım danıştım beni tersledi o siz yardımcı oldunuz
 
Adamın istediği daha iyi bir anakart ve daha pahalı hemde x870e aorus aero wood istiyor
Gigabyte 2 tane 5g Msı 1 tane 5g port
Gigabyte 20 faz msı 17 faz
Usb 2.0 portu yok gigabyte da artı olarak
msı port 4x USB 2.05x USB 3.2 Gen 2
gigabyte port 3x USB 3.2 Gen 15x USB 3.2 Gen 2
9800x3d nin oyle manyak bir faza ihtiyacı yok brom x3d işlemci oldugu icin gorunuse bakarsan msi kacırılmaz üstelik 3k daha ucuz
 
Adamın istediği daha iyi bir anakart ve daha pahalı hemde x870e aorus aero wood istiyor
Gigabyte 2 tane 5g Msı 1 tane 5g port
Gigabyte 20 faz msı 17 faz
Usb 2.0 portu yok gigabyte da artı olarak
msı port 4x USB 2.05x USB 3.2 Gen 2
gigabyte port 3x USB 3.2 Gen 15x USB 3.2 Gen 2
abi adama 9600x falan önerdik o işlemci 17 20 fazı ne yapsın? usb sayısı iyiymiş de yeterli olur başka daha ucuz bi anakart da. (ben gigabyte olanı önermedim zaten)
 
Abi gozden cıkarmıs o parayı madem alırken iyisini alsın. Şu edge ti ın siyahı olsa o fiyattan satılsa yarın 9800x3d gecerim
kaç parası var bilmiyorum ama o paraya 9600x yerine önce 9700x alınabilir ya da 7800x3d falan
 
kaç parası var bilmiyorum ama o paraya 9600x yerine önce 9700x alınabilir ya da 7800x3d falan
Evet 7800x3d mantıklı olabilir yüksek çözünürlükte kullanacak zaten 5070e yeter
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top