dombikpanda
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 518
- Reaksiyon skoru
- 186
Monitörde dahil mi ?110 civarına kasa tamamen halloluyor şu an
Monitörde dahil mi ?110 civarına kasa tamamen halloluyor şu an
hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.Monitörde dahil mi ?
bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi sizlerin yazdıklarını da hesaba katınca ama sanki günün birinde 5090 taksan bana mısın demez gibi oldu her şeyiylehayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
Gayet iyi sistem gerçekten 5090' a geçiş olacağı zamana kadar kim bilir nasıl kartlar piyasaya sürülür Allah bilir o seviyeler son kullanıcı içinde gereksiz o kısımlar da çok özenme bunu da söyleyim.hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi sizlerin yazdıklarını da hesaba katınca ama sanki günün birinde 5090 taksan bana mısın demez gibi oldu her şeyiyle
haklısınız tabii ben misal olarak dedim. sağ olun her şey için.Gayet iyi sistem gerçekten 5090' a geçiş olacağı zamana kadar kim bilir nasıl kartlar piyasaya sürülür Allah bilir o seviyeler son kullanıcı içinde gereksiz o kısımlar da çok özenme bunu da söyleyim.