Bu Oyuncu Sistemi Nasıl Olmuş ?

Monitörde dahil mi ?
hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi sizlerin yazdıklarını da hesaba katınca ama sanki günün birinde 5090 taksan bana mısın demez gibi oldu her şeyiyle
 
hayır değil, şu an 110k kasa aslında bana 50k olmuş oldu 60 amazon hakkından dolayı. 34K 9 taksit de monitör olacak. 2k de ikinci el 1080 p monitör buldum oledde günlük dersler için falan risk olmasın diye.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bileşenler biraz kaliteli oldu farkıdnayım aslında daha ucuza kapanabilirdi sizlerin yazdıklarını da hesaba katınca ama sanki günün birinde 5090 taksan bana mısın demez gibi oldu her şeyiyle
Gayet iyi sistem gerçekten 5090' a geçiş olacağı zamana kadar kim bilir nasıl kartlar piyasaya sürülür Allah bilir o seviyeler son kullanıcı içinde gereksiz o kısımlar da çok özenme bunu da söyleyim.
 
Gayet iyi sistem gerçekten 5090' a geçiş olacağı zamana kadar kim bilir nasıl kartlar piyasaya sürülür Allah bilir o seviyeler son kullanıcı içinde gereksiz o kısımlar da çok özenme bunu da söyleyim.
haklısınız tabii ben misal olarak dedim. sağ olun her şey için.
 
Geri
Top