❌İndirim Bitti! Hyperx Cloud Iıı S Kablosuz Kulak Üstü Oyuncu Kulaklığı 4786 TL

visa ile alışverişte 350 lira indirim bu kampanyanın linki var mı nasıl katılabilirim
Ben de bunu merak ettim. Benim paraf visa. Hepsi buradada 2500 üstüne 250 lira paraf puan da veriyor. Şu arkadaşın visa kampanyasıyla birleştirebilirsem 4400 e gelecek ama visa şeyini bulamadım. Not: 23 haziranda Hepsiburada premium üyelerine özel kampanya imiş. Bitmiş anladığım kadarıyla
 
Son düzenleme:
visa ile alışverişte 350 lira indirim bu kampanyanın linki var mı nasıl katılabilirim
O indirim dün bitti. Şuan Vodafone Pay'de 250/1000 cashback kampanyası var. İki hesabınız varsa Hepsipay'e yükleme yaparak 500tl cashback alabilirsiniz. Yeni hesap açacaksanız ekstra olarak davet koduyla 200tl ve hesap doğrulama ile 100tl cüzdan kodu da alabilirsiniz.
 
Hyperx dm attı kumaş pad yok dediler olsaydı alıcaktım cloud 3 S düşüncektim internet pad yok baktım steel series artic 7 kumaş pad oluyor diyorlar doğrumudur
 
Bence steelseries nova 7'nin sesi çok daha iyi ancak kulağıma olmadı. O sebeple satmayı düşünüyorum.
 
hb visa indirimi genelde akşam 20 ile 00 arasında yapılıyor o vakitlerde siteyi kontrol edin. beyaz rengi cezbetse de fiyattan dolayı full siyah olanı sipariş etmiştim. full siyah da baya iyi duruyor. kulaklık oldukça rahat ve hafif. ama pad yapısı bu yaz günlerinde çok fazla terleteceğe benziyor. kısa süreli kullanımlar yapmak gerek. ses seviyesine gelecek olursam ben neden kullanıcıların ses seviyesi az dediğini anlamış değilim. kulaklığı tak çalıştır yaptım sadece. ses gayet orjinal ve yeterli seviyede. bunun daha üstünde bir ses seviyesi almak sesi bozar ki. ses seviyesi bu seviyedeyken sadece minik ekolayzır ayarı yapılabilir. acaba ses seviyesini düşük bulanlardaki ses seviyesi bundan daha mı az merak ettim. belkide bu kulaklıktaki ses seviyesi sorununu gidermiş olabilirler. ben ses seviyesini yeterli buldum. ses seviyesini arttırmak için kullanılan programları söylerseniz deneme yapabilirim farkı karşılaştırabilirim.
 
hb visa indirimi genelde akşam 20 ile 00 arasında yapılıyor o vakitlerde siteyi kontrol edin. beyaz rengi cezbetse de fiyattan dolayı full siyah olanı sipariş etmiştim. full siyah da baya iyi duruyor. kulaklık oldukça rahat ve hafif. ama pad yapısı bu yaz günlerinde çok fazla terleteceğe benziyor. kısa süreli kullanımlar yapmak gerek. ses seviyesine gelecek olursam ben neden kullanıcıların ses seviyesi az dediğini anlamış değilim. kulaklığı tak çalıştır yaptım sadece. ses gayet orjinal ve yeterli seviyede. bunun daha üstünde bir ses seviyesi almak sesi bozar ki. ses seviyesi bu seviyedeyken sadece minik ekolayzır ayarı yapılabilir. acaba ses seviyesini düşük bulanlardaki ses seviyesi bundan daha mı az merak ettim. belkide bu kulaklıktaki ses seviyesi sorununu gidermiş olabilirler. ben ses seviyesini yeterli buldum. ses seviyesini arttırmak için kullanılan programları söylerseniz deneme yapabilirim farkı karşılaştırabilirim.
Equalizer APO vardi bunla ses yüksek ayarlanıyor db veriliyor veya ekolayzir çekiliyor uygulamadan ama bende kulaklık yok
 
Equalizer APO vardi bunla ses yüksek ayarlanıyor db veriliyor veya ekolayzir çekiliyor uygulamadan ama bende kulaklık yok
bendeki kulaklık için hiç ayara gerek olduğunu düşünmüyorum ama yine de bakacağım ne seviye değişecek diye teşekkürler. cs2 performansını da çok iyi buldum uçanı kaçanı en ufak sese kadar her şeyi duyuyorum. logitech astro a50x almıştım arızalı çıktığı için iad eedip bunu aldım. işimi fazlasıyla görür o paraları vermeye gerek yokmuş. :)
 
bendeki kulaklık için hiç ayara gerek olduğunu düşünmüyorum ama yine de bakacağım ne seviye değişecek diye teşekkürler. cs2 performansını da çok iyi buldum uçanı kaçanı en ufak sese kadar her şeyi duyuyorum. logitech astro a50x almıştım arızalı çıktığı için iad eedip bunu aldım. işimi fazlasıyla görür o paraları vermeye gerek yokmuş. :)
Cs2 ses motoru nerdeyse her kulaklık uyum sağlıyor tamam yine fark eder evet ama cloud 3 S sıkıntısı sessiz sahnede 10 saniye ses almayınca sende konuşmıcan pc ses olmayınca 10 saniye sessizlikde uykuya geçiyordu ses gelince uyanınca cızırtı vardi ama düzeldi harelde yazılım getirildi bilemiyom bide deri pad olayi
 
Cs2 ses motoru nerdeyse her kulaklık uyum sağlıyor tamam yine fark eder evet ama cloud 3 S sıkıntısı sessiz sahnede 10 saniye ses almayınca sende konuşmıcan pc ses olmayınca 10 saniye sessizlikde uykuya geçiyordu ses gelince uyanınca cızırtı vardi ama düzeldi harelde yazılım getirildi bilemiyom bide deri pad olayi
hmm bunla karşılaşmadım kullanayım dikkatimi çeken bir şey olacak mı bakayım. ses seviyesinin ben de bir tık düşük olduğunu düşünmeye başladım. ama bu aman aman bir şikayet değil benim gözümde ama evet düşük. %50 seviyesine çektiğimdeki gelen sesi %25 %30 larda vermesi lazım gibi. buna oranla max seviyedeki ses de %80 lere tekabül eder. sonuç olarak bir tık düşük evet. ilk başta normal gibi gördüm ama değilmiş düzeltmiş olayım.
 
hmm bunla karşılaşmadım kullanayım dikkatimi çeken bir şey olacak mı bakayım. ses seviyesinin ben de bir tık düşük olduğunu düşünmeye başladım. ama bu aman aman bir şikayet değil benim gözümde ama evet düşük. %50 seviyesine çektiğimdeki gelen sesi %25 %30 larda vermesi lazım gibi. buna oranla max seviyedeki ses de %80 lere tekabül eder. sonuç olarak bir tık düşük evet. ilk başta normal gibi gördüm ama değilmiş düzeltmiş olayım.
Düşük evet bunu inandıramadım arkadaşlarıma apoyla ses yükselince anlıcan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hmm bunla karşılaşmadım kullanayım dikkatimi çeken bir şey olacak mı bakayım. ses seviyesinin ben de bir tık düşük olduğunu düşünmeye başladım. ama bu aman aman bir şikayet değil benim gözümde ama evet düşük. %50 seviyesine çektiğimdeki gelen sesi %25 %30 larda vermesi lazım gibi. buna oranla max seviyedeki ses de %80 lere tekabül eder. sonuç olarak bir tık düşük evet. ilk başta normal gibi gördüm ama değilmiş düzeltmiş olayım.
Apo yükseltince bazen cızırtı oluyor fazla verince db ayarını
 
Verdiğim paraya pişman olduğum nadir cihazlardan.
Tek iyi yanı kablosuz ve şarjı iyi gidiyor.
Satıp Kingston C2 kablolu modeline geçtim.
Tekrar alacak olsam SS Nova serisine bakardım kesinlikle.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,454
Mesajlar
11,077,447
Üyeler
198,139
Son üye
Woxified
Geri
Top