Nasıl yani?Son aşamada ne sorduğunu hatırlayan var mı?
Sepete ekleyip siparişi onayla kısmında önemli bir şey var mıydı diye? bende kargo ücreti almadı da.Nasıl yani?
Prime üyesiyim, bilgim yok hocam. Alıcı adresi, fatura adresi ve ödeme yöntemini doğru doldurduysanız ve ödeme sizden alındıysa sorun olmamalı. Bundan sonrası Amazon'un inisiyatifine kalıyor.Sepete ekleyip siparişi onayla kısmında önemli bir şey var mıydı diye? bende kargo ücreti almadı da.
Son onayda açılan bir menü vardı ama okuyamadım.Prime üyesiyim, bilgim yok hocam. Alıcı adresi, fatura adresi ve ödeme yöntemini doğru doldurduysanız ve ödeme sizden alındıysa sorun olmamalı.
Bozmaz merak etmeyin, %70 iptal edilir zaten ama o %30 için yaşıyoruzSon onayda açılan bir menü vardı ama okuyamadım.
Ben 2 tane aldım 1 tanesi kargoya verilmiş.ürünleri kargoya verilen varmı fakede olsa
Diğeri ne alemde? İptal edildi mi?Ben 2 tane aldım 1 tanesi kargoya verilmiş.
Valla sipariş verildi olarak bekliyo 5 mousepad aldım gelirse eşe dosta veririm diğer 4ünü diye ama yalan olcaz gibiürünleri kargoya verilen varmı fakede olsa
Ticari alımdan iptal eder onları bence THH'ye gitseler bile kazanamazlaryani gonderse bile 30 40 tane alanlara nasıl gonderıcek merak ettim