Yardım İslemciyi Yanlis mi Montajladim!

flakesxd

80+
Katılım
20 Temmuz 2023
Mesajlar
393
Reaksiyon skoru
89
Ryzen 5 7600 islemcimi A620M anakartima taktim, gayet guzel taktigima eminim ok yonunde montajladim. Ama sol tarafta bosluk yokken sag tarafta bosluk var, amd konusunda cahilim. Bilgilendirebilirmisiniz ):
 

Ekler

  • 1000211238.webp
    1000211238.webp
    125.3 KB · Hit: 82
Aç pinlerde eğilme yoksa sorun yok
 
bende de biraz öyle duruyordu aç çalışıyorsa sorun yok devam
 
islemcinin kosesinde ve anakart soketin köşesinde ok isareti var aynı yere gelecek islemciyi tatlı bi sekilde yuvaya oturt tamam
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: luse
sıkıntı yok gibi
 

Ekler

  • 1000211253.webp
    1000211253.webp
    1,001.5 KB · Hit: 28
Alt ok yönündeysw üst plaka sadece işlemciyi tutmak için, anakarttan kahnaklıdır sorun yok çalıştır gitsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,342
Mesajlar
11,076,219
Üyeler
198,109
Son üye
HyperMaster
Geri
Top