Ofis-Oyuncu Koltuğu Önerisi

Bence güzel duruyor hocam, yalnız sitesinde bu modelin bilgileri gözükmüyor, sizin yazdıklarınıza baktım da bu modele bir şey eklemediler herhalde. Ben karr da Yuzawa modeline bakmıştım ama fiyatı bir tık pahalı. Bu mostar da baya oturaklı ve rahat duruyor, destek için 150kg demişler bu da baya iyi. Şöyle denemelik bir yer olsa gidip bakmalık güzel olur böyle ürünler için. Ben ZİO koltuğu iade etmek istemiştim sağ olsunlar kabul ettiler ama kargo parası çok çıkıyordu ağır ve büyük olduğu için vazgeçmiştim o yüzden.
Ne saçma şey ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bence güzel duruyor hocam, yalnız sitesinde bu modelin bilgileri gözükmüyor, sizin yazdıklarınıza baktım da bu modele bir şey eklemediler herhalde. Ben karr da Yuzawa modeline bakmıştım ama fiyatı bir tık pahalı. Bu mostar da baya oturaklı ve rahat duruyor, destek için 150kg demişler bu da baya iyi. Şöyle denemelik bir yer olsa gidip bakmalık güzel olur böyle ürünler için. Ben ZİO koltuğu iade etmek istemiştim sağ olsunlar kabul ettiler ama kargo parası çok çıkıyordu ağır ve büyük olduğu için vazgeçmiştim o yüzden.
Özellikleri müsteri temsilcisi attı ben yazmadım
 
Ne saçma şey ya
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Özellikleri müsteri temsilcisi attı ben yazmadım
Aynen iade böyle ürünlerde sıkıntı, değişim de öyle eğer karşı taraf kusurlu değilse kargo çok çıkıyor, 2500 tl çıkmıştı o sıralar. Ama haklarını da yemiyeyim baya ilgili davrandılar, kolçakta ufak bir parçası kırıktı aynı gün yenisini gönderdiler direkt, eskisini de istemediler. İlgi alaka olarak iyiler ama ben venom da rahat edemedim valor ile değiştirmek istemiştim.
 
Aynen iade böyle ürünlerde sıkıntı, değişim de öyle eğer karşı taraf kusurlu değilse kargo çok çıkıyor, 2500 tl çıkmıştı o sıralar. Ama haklarını da yemiyeyim baya ilgili davrandılar, kolçakta ufak bir parçası kırıktı aynı gün yenisini gönderdiler direkt, eskisini de istemediler. İlgi alaka olarak iyiler ama ben venom da rahat edemedim valor ile değiştirmek istemiştim.
Kötü bir durum mostara yakınım şuanda
 
Kötü bir durum mostara yakınım şuanda
İstanbuldaysanız eğer bunların mağazası falan yok mu acaba? Gidip bakılabilse güzel olurdu. Mostar güzel duruyor benim de ilgimi çekti, en kötü ofis koltuğu bile ergonomi olarak oyuncu koltuklarından iyi bence.
 
İstanbuldaysanız eğer bunların mağazası falan yok mu acaba? Gidip bakılabilse güzel olurdu. Mostar güzel duruyor benim de ilgimi çekti, en kötü ofis koltuğu bile ergonomi olarak oyuncu koltuklarından iyi bence.
yani genelleme yapmayalım çoğunlukta-eskişehirdeyim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,665
Mesajlar
11,079,623
Üyeler
198,174
Son üye
umutyavyz
Geri
Top