xenk2626
80+ Gold
- Katılım
- 20 Nisan 2024
- Mesajlar
- 7,155
- Reaksiyon skoru
- 1,858
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
Ne saçma şey yaBence güzel duruyor hocam, yalnız sitesinde bu modelin bilgileri gözükmüyor, sizin yazdıklarınıza baktım da bu modele bir şey eklemediler herhalde. Ben karr da Yuzawa modeline bakmıştım ama fiyatı bir tık pahalı. Bu mostar da baya oturaklı ve rahat duruyor, destek için 150kg demişler bu da baya iyi. Şöyle denemelik bir yer olsa gidip bakmalık güzel olur böyle ürünler için. Ben ZİO koltuğu iade etmek istemiştim sağ olsunlar kabul ettiler ama kargo parası çok çıkıyordu ağır ve büyük olduğu için vazgeçmiştim o yüzden.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Özellikleri müsteri temsilcisi attı ben yazmadımBence güzel duruyor hocam, yalnız sitesinde bu modelin bilgileri gözükmüyor, sizin yazdıklarınıza baktım da bu modele bir şey eklemediler herhalde. Ben karr da Yuzawa modeline bakmıştım ama fiyatı bir tık pahalı. Bu mostar da baya oturaklı ve rahat duruyor, destek için 150kg demişler bu da baya iyi. Şöyle denemelik bir yer olsa gidip bakmalık güzel olur böyle ürünler için. Ben ZİO koltuğu iade etmek istemiştim sağ olsunlar kabul ettiler ama kargo parası çok çıkıyordu ağır ve büyük olduğu için vazgeçmiştim o yüzden.