bende aynilarini aldim da tık yok daha kargoya bile verilmemiş.Günaydın hocalarım 3 tane almıştım hepsinden 1 tane olacak şekilde. Şu an dağıtıma çıkmış 2 tanesi diğeri kargoya bile verilmedi. Şanslılara hayırlı olsun.
bende aynilarini aldim da tık yok daha kargoya bile verilmemiş.Günaydın hocalarım 3 tane almıştım hepsinden 1 tane olacak şekilde. Şu an dağıtıma çıkmış 2 tanesi diğeri kargoya bile verilmedi. Şanslılara hayırlı olsun.
Hocam ikisini de az önce teslim aldım 1tlye aktı vallahibende aynilarini aldim da tık yok daha kargoya bile verilmemiş.