Gittiğim mağazada 50 tane vardı teşhir süpürge hepsi tertemiz ama fiyatı uygun değil. bunu aşırı hor kullanmışlar.Teşhir süpürgeler o şekilde mağaza model farketmeksizin daha iyisine rastlamadım.
Gittiğim mağazada 50 tane vardı teşhir süpürge hepsi tertemiz ama fiyatı uygun değil. bunu aşırı hor kullanmışlar.Teşhir süpürgeler o şekilde mağaza model farketmeksizin daha iyisine rastlamadım.
Az once aradim urun hasarli ve parca eksikmisYorumları da çok güzel umarım geldiğinde temiz şekildedir. Teşhir ürün.
Ben 3 tane Electrolux, 1 tane Grundig, 1 tane LG süpürgeye baktım hepsi birbirinde beterdi sanki birinin eline vermişlerde parçala demişler gibi.eksik parçası şarj aleti o temin edilir philps sitesinde 1.5 falan ürün güzel olsa alacaktım ben görünce ürünü almadım çok kötü durumda.
sen magazaya gidip aldım yazmamısmıydın görmedin mi magazan alırken durumunu nasıl oldu olay hangi magazadan geldiSüpürge rezil durumda geldi kabul etmedim ücret iademi aldım şarj aleti kayıp + olarak çok deforme az değil baya yipratmislar vurmuşlar çizmişler
Ben aldım transfer gelince teslim almadım iade aldım kötü durumda olduğu için.sen magazaya gidip aldım yazmamısmıydın görmedin mi magazan alırken durumunu nasıl oldu olay hangi magazadan geldi
sen g ittigin magazada görüp elden almadın mı?Ben aldım transfer gelince teslim almadım iade aldım kötü durumda olduğu için.
Ürün başka mağazadaydı ben ürünü almak istiyorum dedim ve ödeyip aldım sonra ürün mağazaya geldi teslim için aradılar bende ürünü kontrol ettirmek istiyorum dedim sonra ürünü kontrol ettim ve ben teslim almak istemiyorum iade etmek istiyorum dedim ve iade ettim.sen g ittigin magazada görüp elden almadın mı?
İlk mesajda magazaya gittim aldim yazinca bende gorerek aldin diye dusundumÜrün başka mağazadaydı ben ürünü almak istiyorum dedim ve ödeyip aldım sonra ürün mağazaya geldi teslim için aradılar bende ürünü kontrol ettirmek istiyorum dedim sonra ürünü kontrol ettim ve ben teslim almak istemiyorum iade etmek istiyorum dedim ve iade ettim.
Gittim aldım ama ürünün gelmesini bekledim sonradan iade ettim ürünü görünceİlk mesajda magazaya gittim aldim yazinca bende gorerek aldin diye dusundum