5800x3d 10. Yıl Versiyon Satışta! (Kazık Fiyat)

la yanında altı üstü yeni nesil termal ped veriyonuz nası fiyat böyle olabilir :kekw:
 
Gönüllü birisi 2024 kış dönemi 5800x3d ile 7800x3d fiyatını paylaşabilir mi? O dönem 9800x3d çıkmamıştı. Bakayım bu 5800x3d yi bu kadar pahalı yapan şey neymiş?

Bide 2022 msrp’sine göre daha ucuz. Ona rağmen. ama yinede fiyat karşılaştırması yapmayı isterim
 
Vizyon desen var :kekw:
 



Aynı fiyat.

Hayır işin saçma tarafı şu: "AM5 çok pahalı abi, AM4'te kalacağım." diyip bu işlemciyi almak da çok saçma çünkü aynı parayla AM5 geçiliyor :D
 
Elimde 2 adet var gideyim de 20K`dan ilan açayım (!) :kekw:
 
Bu arada fiyata pahalı demişsinizde 350 dolar msrp. Zaten 16.000₺ yapıyor. Türkiye ye gelişince kardı gümrüktü vs derken düz 20 nin altında satılması çok sürpriz olurdu.

Fiyatını hak ediyor mu? Hayır. Ddr5 anakart işlemci alınıp geçilir.

Ama ddr5 + anakart kombosundan düşük olmasını beklemeyin. Kısacası;

Fiyat kazık değil “dolar kuru” yüzünden böyle. Geçmiş yıllarda birileri “dolarla mı maaş alıyosunuz” diyodu. İşte vizyon ve görüş sıfır. Dolarla almıyoruz maaş ama “teknolojik malı” alamıyoruz bu sebeple 😂
 
Bu arada fiyata pahalı demişsinizde 350 dolar msrp. Zaten 16.000₺ yapıyor. Türkiye ye gelişince kardı gümrüktü vs derken düz 20 nin altında satılması çok sürpriz olurdu.

Fiyatını hak ediyor mu? Hayır. Ddr5 anakart işlemci alınıp geçilir.

Ama ddr5 + anakart kombosundan düşük olmasını beklemeyin. Kısacası;

Fiyat kazık değil “dolar kuru” yüzünden böyle. Geçmiş yıllarda birileri “dolarla mı maaş alıyosunuz” diyodu. İşte vizyon ve görüş sıfır. Dolarla almıyoruz maaş ama “teknolojik malı” alamıyoruz bu sebeple 😂
MSRP onların aldıkları yere ödedikleri fiyat değil onun üzerine sayılmıyor onlar çok daha ucuza alıyorlar, bir de kutulu versiyon için veriliyor o fiyat. Ayrıca gümrük ödemiyorlar.
 
MSRP onların aldıkları yere ödedikleri fiyat değil onun üzerine sayılmıyor onlar çok daha ucuza alıyorlar, bir de kutulu versiyon için veriliyor o fiyat. Ayrıca gümrük ödemiyorlar.

Nerden biliyosun hocam? Gümrük ödemiyolar diyerek bi kere Türkiye gibi komple “vergiyle” geçinen bi ülkede şu baya saçma olmuş. Toptancı gümrüğe para veriyorken yerel satıcıya o gümrüğün parasını çıkarmadan satar mı hiç?

En basitinden;

halci, çiftçiden ürünü alırken çiftçi ürünü 2 liraya satıyor (350 dolar)
Halci (toptancı) alıyor götürüyor “bu ürün 400 dolar -misal- kardeşim” diyip vatana, itopyaya ona buna satıyor

Vatan itopya vsde ben 400 dolara aldım madem kârımı koyup 450 dolara satayım diyor

İnternet platformlarında satış yapan E-ticaret firmasında çalıştım biliyorum çok detaylı olmasada. Toptancı ya msrpden yada msrpnin biraz altından alır ürünleri. Vatan itopya sinerji vs sizin o gördüğünüz bilgisayar satıcıları “toptancı” değildir. Onlarında ürünü aldıkları “firma” var. Vatan itopya vs direkt AMD’den ürünü çekmiyor yani 🙂
 
Nerden biliyosun hocam? Gümrük ödemiyolar diyerek bi kere Türkiye gibi komple “vergiyle” geçinen bi ülkede şu baya saçma olmuş. Toptancı gümrüğe para veriyorken yerel satıcıya o gümrüğün parasını çıkarmadan satar mı hiç?

En basitinden;

halci, çiftçiden ürünü alırken çiftçi ürünü 2 liraya satıyor (350 dolar)
Halci (toptancı) alıyor götürüyor “bu ürün 400 dolar -misal- kardeşim” diyip vatana, itopyaya ona buna satıyor

Vatan itopya vsde ben 400 dolara aldım madem kârımı koyup 450 dolara satayım diyor

İnternet platformlarında satış yapan E-ticaret firmasında çalıştım biliyorum çok detaylı olmasada
İşlemci için gümrük vergisi ödemiyorlar tedarikçi firmalar ama Türkiye'de abudik gubidik başka vergiler olabilir ona bir şey diyemem.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,919
Mesajlar
11,082,490
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top